Gå til innhold

Lutinus - hvor mange uker etter ferskforsøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått beskjed av min lege å slutte nå i uke 9+0. Men er det litt tidlig?

Hva er beskjed fra DIN lege/ klinikk?

Takk for svar :)

Hilsen evig nervøs optimist...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte det ut uke 12 mener jeg å huske :-) Ganske store forskjeller etter hvor en får behandling

Skrevet (endret)

De gjør det forskjellig på forskjellige klinikker. I Porsgrunn tar man kun Lutinus fra uttak til testdato, uansett om det blir positivt.

Endret av elibjo
Skrevet

Ved mitt fersk forsøk i mars fikk jeg beskjed av Jon Hausken å gå på lutinus til og med test dagen. Etter dette var det ikke behov for mer støtte. Men dette kommer sikkert ann på diagnose og alder. Jeg er 26 år, å her er det mannen som er problemet.

Skrevet

Jeg fikk etter uttaket i går beskjed om å bruke Lutinus 3 ganger daglig i 14 dager. Håper det holder!

Skrevet

Jeg fikk også beskjed om å bruke det i 14 dager etter uttak.

Skrevet

Jeg spurte om dette på st Olav når jerver der for innsett. Da sa de at de brukte å gi i 14 dager ved fersforsøk, og til uke 12 ved frys. Det var forskjeller på hva kroppen trengte ved disse to prosedyrene:)

Skrevet

Jeg fikk beskjed på Hausken om å ta fram til testdag, og så står det i pakningavedlegget til Lutinus at man skal ta det i 30 dager dersom positiv test :) jeg tok Lutinus fram til uke 6/7 men da fikk jeg blødning, så da ville jeg ikke putte noe oppi der :)

Skrevet

Tok Lutinus tom dagen før test dag. Var den beskjeden jeg fikk på Hausken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...