Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #26 Skrevet 13. mai 2014 Min ligger i bur på natten, og når jeg er på jobb. I tillegg har jeg samboer som jobber offshore, så når han er hjemme, slipper hunden bur på dagtid. Han er en skikkelig hulehund, så har to tepper inni, og et teppe over buret slik at det er mørkt. Han graver seg inn i teppene og sover som en stein. Har et vannglass stående mellom seng og burveggen, så han tørster ikke. Tidligere da jeg hadde herskapshus stod buret på soverommet, men nå når jeg bor i leilighet er det ikke plass til det, så nå må det stå på gjesterommet. Anonymous poster hash: 3c3e5...064
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #27 Skrevet 13. mai 2014 Hunden min liker buret sitt om natten. Går å legger seg der selv på kvelden og dytter døren inntil selv. Men døren er ikke lukket så hun kan gå ut av buret om hun vil. Men hun ligger der stort sett alltid hele natten helt til hun hører at vi har stått opp:) Anonymous poster hash: 92756...b8e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #28 Skrevet 13. mai 2014 Brukte bur når han var valp. Han klarte ikke roe seg om natten for å sove da det var MYE å drive med. Sluttet å lukke døren når han var fire måneder og han sover i buret fortsatt. Nå er han syv år. Vi har også merket buret som "frisone" for barna. Er hunden der skal han ikke koses med eller ropes på og det vet han. Når han vil ha ro går han i buret sitt. Jeg er generelt litt motstander av bur men med den turbovalpen jeg hadde så måtte jeg bare skape et sted der han ikke hadde noe annet valg en å slappe av. Med en valp er det uansett viktig å øve litt. Rose masse, ikke tvinge den inn og øke tiden den er der. Slite den godt ut før de første gangene den skal inn i buret slik at den vil sove der (med døren åpen de første gangene) Aldri bruke bur som straff og selvsagt at buret er så stort at den kan stå og strekke seg ut. Anonymous poster hash: 06d4e...774 Kjenner meg igjen! Godt skrevet og fornuftige tips! Anonymous poster hash: 92756...b8e
Cat.68 Skrevet 13. mai 2014 #29 Skrevet 13. mai 2014 Min elsker buret sitt og det er hennes frisone. Hun ligger helst der om natten, og går dit når hun vil være ifred. Vi har lært andre at når hun går dit skal hun ikke forstyrres og at hun da vil ha ro. Vi har altid buren åpen så hun beveger seg fritt, men jeg synes det er kjempeviktig å lære hunder å trives i bur, for det kan komme situasjoner hvor bruk av bur er nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #30 Skrevet 13. mai 2014 Min hund har vært i bur om natta helt fra starten, da jeg kjøpte ham. Han elsker buret sitt og vil kun sove i den om natten, og døren må være lukket, ellers vil han ikke sove. Og sover og er stille helt til jeg står opp. Min drømmehund:D Anonymous poster hash: aed23...0ee
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. mai 2014 #31 Skrevet 13. mai 2014 Det er stooooooor forskjell på å la hunden bruke et bur som soveplass og fristed, med døra åpen, og det å stenge den inne i et bur i mange timer i døgnet. Bare for å ha det sagt. Det siste er jeg evig motstander av, og ingenting kan få meg til å synes at det er greit. Hvis man har en slikt liv at hunden må være alene i 8-10 timer om dagen, og da ligge hele dagen i bur- for så å måtte ligge innestengt i det samme buret i 6-7-8 timer om natta, da nærmer vi oss mishandling i min bok. Men om hunden sover inne i et åpent bur, i en seng, på stuegulvet eller i sofaen, det går jo for det samme og er nada problem.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #32 Skrevet 13. mai 2014 Min hund har vært i bur om natta helt fra starten, da jeg kjøpte ham. Han elsker buret sitt og vil kun sove i den om natten, og døren må være lukket, ellers vil han ikke sove. Og sover og er stille helt til jeg står opp. Min drømmehund:D Anonymous poster hash: aed23...0ee Glemte å skrive at buret er ved sengen min, så jeg hører om det er noe. Anonymous poster hash: aed23...0ee
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #33 Skrevet 13. mai 2014 Det er stooooooor forskjell på å la hunden bruke et bur som soveplass og fristed, med døra åpen, og det å stenge den inne i et bur i mange timer i døgnet. Bare for å ha det sagt. Det siste er jeg evig motstander av, og ingenting kan få meg til å synes at det er greit. Hvis man har en slikt liv at hunden må være alene i 8-10 timer om dagen, og da ligge hele dagen i bur- for så å måtte ligge innestengt i det samme buret i 6-7-8 timer om natta, da nærmer vi oss mishandling i min bok. Men om hunden sover inne i et åpent bur, i en seng, på stuegulvet eller i sofaen, det går jo for det samme og er nada problem. Så du mener at man ikke burde ha hund hvis man jobber 100%? Er det kun uføretrygdede, sykemeldte og folk som ikke har kapasitet til å jobbe fullt som skal ha hund? Å ha et "slikt liv" som du kaller det (det vil si jobbe 100%), er helt normalt. Hvis hunden blir stresset av å være løs, og ikke klarer å roe seg hvis den har mulighet til å bevege seg rundt i et rom, hvordan kan du mene at det er bedre? Min søster hadde en schaefer som ødela en tredør, og pisset på seg selv når den var løs alene hjemme. I bur var den helt avslappet. Har også sett hunder som blir helt ute av styr, som skader seg selv pga seperasjonsangst etc, og som har roet seg helt når de har lært å være i bur. Tror kanskje du ikke skal skjære alle over en kam her, og det går faktisk fint an å ha hund selv om man jobber 100% uten at det betyr at man mishandler hunden fordi den ligger i bur mens man er på jobb. Anonymous poster hash: 3c3e5...064
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #34 Skrevet 13. mai 2014 Og forøvrig er ikke 8 timer av en dag, et helt døgn. Går fint an at hunden får masse mosjon de 8 timene etter man kommer hjem, og før man drar på jobb om morningen. Anonymous poster hash: 3c3e5...064
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #35 Skrevet 13. mai 2014 Hunden vår ligger i kurven sin ved siden av senga vår på natta. Da hun var valp så fikk hun ligge i sengen vår i begynnelsen mens hun fortsatt var utrygg. Etterhvert valgte hun selv å legge seg i kurven på gulvet:) Ble vel lei alle bevegelsene i senga. Anonymous poster hash: 594e1...f7a
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #36 Skrevet 13. mai 2014 Hunden ligger i buret sitt på et uforstyrret bad, med burdøra åpen. Har mat og vann der Mat på natta? Hunder skal ikke ha tilgang til mat hele tiden. Anonymous poster hash: 6fa2f...814
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #37 Skrevet 13. mai 2014 Hunden ligger i buret sitt på et uforstyrret bad, med burdøra åpen. Har mat og vann der Mat på natta? Hunder skal ikke ha tilgang til mat hele tiden. Anonymous poster hash: 6fa2f...814 Hvorfor i alle dager skal de ikke det? Selv om de har tilgang, betyr det jo ikke at de spiser hele tiden.. Anonymous poster hash: 8ed79...db0
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #38 Skrevet 13. mai 2014 Det er stooooooor forskjell på å la hunden bruke et bur som soveplass og fristed, med døra åpen, og det å stenge den inne i et bur i mange timer i døgnet. Bare for å ha det sagt. Det siste er jeg evig motstander av, og ingenting kan få meg til å synes at det er greit. Hvis man har en slikt liv at hunden må være alene i 8-10 timer om dagen, og da ligge hele dagen i bur- for så å måtte ligge innestengt i det samme buret i 6-7-8 timer om natta, da nærmer vi oss mishandling i min bok. Men om hunden sover inne i et åpent bur, i en seng, på stuegulvet eller i sofaen, det går jo for det samme og er nada problem. Nå ER faktisk spørsmålet "hund i bur på natta" Det eksempelet du kommer med er en helt annen diskusjon og jeg er enig at bur både dagtid og natten ikke er gunstig. Anonymous poster hash: 06d4e...774
Frk B. Skrevet 13. mai 2014 #39 Skrevet 13. mai 2014 Hunden min går å legger seg i buret på kvelden, noen ganger uten å gå kveldsluft (hun snur i døra selv) når vi gjør oss klare på badet. Vi må stenge døra ellers så klarer hun ikke å sove like lenge og rolig, hun våkner da tidlig og begynner å rassere huset (det rommet hun har hatt tilgang på) - vi har prøvd flere ganger siden vi fikk henne som valp, hun er nå straks 2 år. På dagtiden må hun også være i buret for å ikke ødelegge, hun klarer rett å slett ikke å slappe av utenfor, når vi ikke er i samme rom. Det er fryktelig kjip å skulle ønske jeg hadde slippi å stengt henne inne. Men hun trives i buret sitt, når jeg går på badet om morgenen - etter frokost og lufting, rett før jeg skal reise - så går hun inn i buret å venter på dentastixen sin som hun får vær morgen, før jeg stenger buret å brer pleddet over buret. Jeg vil anbefale å gjøre som flere gjør å ha buret som friplass med åpen dør, men når det ikke er mulig (som i mitt tilfelle) så er bur som er steng den beste løsningen både for hunden, huset og eieren! Vi hadde buret på rommet rett ved sengen på starten, med pledd over. Jeg hadde hånda mi ned langs sengekanten slik at hun var trygg, jeg kunne ta på henne og hun snuse/sleike på meg. Jeg er utrolig heldig som har fått en ''nesten'' perfekt hund for meg. Den perfekte hadde klart å roe seg i huset/eget rom selv. Lykke til med valpen og tillending.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #40 Skrevet 13. mai 2014 Hunden min går å legger seg i buret på kvelden, noen ganger uten å gå kveldsluft (hun snur i døra selv) når vi gjør oss klare på badet. Vi må stenge døra ellers så klarer hun ikke å sove like lenge og rolig, hun våkner da tidlig og begynner å rassere huset (det rommet hun har hatt tilgang på) - vi har prøvd flere ganger siden vi fikk henne som valp, hun er nå straks 2 år. På dagtiden må hun også være i buret for å ikke ødelegge, hun klarer rett å slett ikke å slappe av utenfor, når vi ikke er i samme rom. Det er fryktelig kjip å skulle ønske jeg hadde slippi å stengt henne inne. Men hun trives i buret sitt, når jeg går på badet om morgenen - etter frokost og lufting, rett før jeg skal reise - så går hun inn i buret å venter på dentastixen sin som hun får vær morgen, før jeg stenger buret å brer pleddet over buret. Jeg vil anbefale å gjøre som flere gjør å ha buret som friplass med åpen dør, men når det ikke er mulig (som i mitt tilfelle) så er bur som er steng den beste løsningen både for hunden, huset og eieren! Vi hadde buret på rommet rett ved sengen på starten, med pledd over. Jeg hadde hånda mi ned langs sengekanten slik at hun var trygg, jeg kunne ta på henne og hun snuse/sleike på meg. Jeg er utrolig heldig som har fått en ''nesten'' perfekt hund for meg. Den perfekte hadde klart å roe seg i huset/eget rom selv. Lykke til med valpen og tillending. tusen tusen takk for svar Når der ehadde buret ved sengen i starten, var det lukket eller åpent? Skal kjøpe bur nå i dag. Hunden kommer til å bli stor, så kjøper fra starten det største buret, og legger et teppe på toppen for å gjøre det mye mer lunt. Hunden er ikke helt steren enda, iallfall ikke på natta, og det er jammen ikke bare bare da altså! Anonymous poster hash: b009e...b93
monson Skrevet 13. mai 2014 #41 Skrevet 13. mai 2014 Det er stooooooor forskjell på å la hunden bruke et bur som soveplass og fristed, med døra åpen, og det å stenge den inne i et bur i mange timer i døgnet. Bare for å ha det sagt. Det siste er jeg evig motstander av, og ingenting kan få meg til å synes at det er greit. Hvis man har en slikt liv at hunden må være alene i 8-10 timer om dagen, og da ligge hele dagen i bur- for så å måtte ligge innestengt i det samme buret i 6-7-8 timer om natta, da nærmer vi oss mishandling i min bok. Men om hunden sover inne i et åpent bur, i en seng, på stuegulvet eller i sofaen, det går jo for det samme og er nada problem. Så du mener at man ikke burde ha hund hvis man jobber 100%?Er det kun uføretrygdede, sykemeldte og folk som ikke har kapasitet til å jobbe fullt som skal ha hund? Å ha et "slikt liv" som du kaller det (det vil si jobbe 100%), er helt normalt. Hvis hunden blir stresset av å være løs, og ikke klarer å roe seg hvis den har mulighet til å bevege seg rundt i et rom, hvordan kan du mene at det er bedre?Min søster hadde en schaefer som ødela en tredør, og pisset på seg selv når den var løs alene hjemme.I bur var den helt avslappet. Har også sett hunder som blir helt ute av styr, som skader seg selv pga seperasjonsangst etc, og som har roet seg helt når de har lært å være i bur. Tror kanskje du ikke skal skjære alle over en kam her, og det går faktisk fint an å ha hund selv om man jobber 100% uten at det betyr at man mishandler hunden fordi den ligger i bur mens man er på jobb. Anonymous poster hash: 3c3e5...064 grunnen til at den ødlegger alt er fordi at den ikke får utløst energien sin!! så få hunden ut på ordentlige turer og stimuler den. så slipper dere "stresset" hund. da slapper de helt fint av heeeele dagen! nå bare stenger dere inne en hun som allerede har alt for mye energi i kroppen. Nice!..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #42 Skrevet 13. mai 2014 Når jeg passer hunden til naboen MÅ den ligge i bur om nettene. Den lager er spetakkel uten like hvis ikke, skraper på dører og pisser inne. Jeg er ikke interessert i det, og jeg vil ikke ha den i senga mi. Da blir det bur. Anonymous poster hash: 584fa...f8e
monson Skrevet 13. mai 2014 #43 Skrevet 13. mai 2014 Når jeg passer hunden til naboen MÅ den ligge i bur om nettene. Den lager er spetakkel uten like hvis ikke, skraper på dører og pisser inne. Jeg er ikke interessert i det, og jeg vil ikke ha den i senga mi. Da blir det bur. Anonymous poster hash: 584fa...f8e en voksen hund som tisser inne?? går du turmed den før dere skal legge dere da?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #44 Skrevet 13. mai 2014 Når jeg passer hunden til naboen MÅ den ligge i bur om nettene. Den lager er spetakkel uten like hvis ikke, skraper på dører og pisser inne. Jeg er ikke interessert i det, og jeg vil ikke ha den i senga mi. Da blir det bur. Anonymous poster hash: 584fa...f8e en voksen hund som tisser inne?? går du turmed den før dere skal legge dere da? Selvsagt, jeg er ikke hjernedød. Den markerer. Den tisser ikke fordi den må tisse, den tisser fordi den er en uoppdragen dritthund som ikke har grenser i hjemmet sitt og som aldri har blitt satt på plass av eier. Vi har den i bur om natta, og om dagen står den i bånd i hagen. Noe annet er tortur, jeg er ikke interessert i å oppdra andres hunder når det er tydelig at eier gir faen, men samtidig hjelper naboen med katten min når vi reiser vekk, så da stiller vi opp da. Anonymous poster hash: 584fa...f8e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #45 Skrevet 13. mai 2014 Dere som har hunden i bur om natta; er huden i bur mens dere er på jobb også da på dagtid? Anonymous poster hash: 49fde...fb2
mamma_til_verdens_beste Skrevet 13. mai 2014 #46 Skrevet 13. mai 2014 Det er stooooooor forskjell på å la hunden bruke et bur som soveplass og fristed, med døra åpen, og det å stenge den inne i et bur i mange timer i døgnet. Bare for å ha det sagt. Det siste er jeg evig motstander av, og ingenting kan få meg til å synes at det er greit. Hvis man har en slikt liv at hunden må være alene i 8-10 timer om dagen, og da ligge hele dagen i bur- for så å måtte ligge innestengt i det samme buret i 6-7-8 timer om natta, da nærmer vi oss mishandling i min bok. Men om hunden sover inne i et åpent bur, i en seng, på stuegulvet eller i sofaen, det går jo for det samme og er nada problem. Nå ER faktisk spørsmålet "hund i bur på natta" Det eksempelet du kommer med er en helt annen diskusjon og jeg er enig at bur både dagtid og natten ikke er gunstig. Anonymous poster hash: 06d4e...774 Hund i bur på natta når man faktisk er hjemme = hund i bur på dagtid også, når man ikke er hjemme. Det sier seg jo selv. Jeg har også sett hva burbruk kan gjøre med en hund. Overtok en hund som var i bur sikkert 16 timer i døgnet, hunden var ødelagt. Og etter å ha hatt den en stund, nekten den å gå inn i bur igjen. Da sier det seg selv at hunden ikke har hatt det bra i bur.
mamma_til_verdens_beste Skrevet 13. mai 2014 #47 Skrevet 13. mai 2014 Hunden min går å legger seg i buret på kvelden, noen ganger uten å gå kveldsluft (hun snur i døra selv) når vi gjør oss klare på badet. Vi må stenge døra ellers så klarer hun ikke å sove like lenge og rolig, hun våkner da tidlig og begynner å rassere huset (det rommet hun har hatt tilgang på) - vi har prøvd flere ganger siden vi fikk henne som valp, hun er nå straks 2 år. På dagtiden må hun også være i buret for å ikke ødelegge, hun klarer rett å slett ikke å slappe av utenfor, når vi ikke er i samme rom. Det er fryktelig kjip å skulle ønske jeg hadde slippi å stengt henne inne. Men hun trives i buret sitt, når jeg går på badet om morgenen - etter frokost og lufting, rett før jeg skal reise - så går hun inn i buret å venter på dentastixen sin som hun får vær morgen, før jeg stenger buret å brer pleddet over buret. Jeg vil anbefale å gjøre som flere gjør å ha buret som friplass med åpen dør, men når det ikke er mulig (som i mitt tilfelle) så er bur som er steng den beste løsningen både for hunden, huset og eieren! Vi hadde buret på rommet rett ved sengen på starten, med pledd over. Jeg hadde hånda mi ned langs sengekanten slik at hun var trygg, jeg kunne ta på henne og hun snuse/sleike på meg. Jeg er utrolig heldig som har fått en ''nesten'' perfekt hund for meg. Den perfekte hadde klart å roe seg i huset/eget rom selv. Lykke til med valpen og tillending. tusen tusen takk for svar Når der ehadde buret ved sengen i starten, var det lukket eller åpent? Skal kjøpe bur nå i dag. Hunden kommer til å bli stor, så kjøper fra starten det største buret, og legger et teppe på toppen for å gjøre det mye mer lunt. Hunden er ikke helt steren enda, iallfall ikke på natta, og det er jammen ikke bare bare da altså! Anonymous poster hash: b009e...b93 Så du tenkte å kjøpe bur så hunden kan sove inni sin egen avføring og urin da? I stedet for at den gjør fra seg på gulvene i hjemmet ditt, og kan gå unna?? Jeg mener oppriktig at om dere ikke har tid til hunden (for det kreves MYE jobb med valp), og bare stuer den inn i et bur fordi det er enkelt for dere selv, så kunne dere godt latt være å kjøpe hund. I alle mine salgskontrakter står det at hundebur (med dør) i hjemmet er FORBUDT, dette må kjøperne skrive under på.
monson Skrevet 13. mai 2014 #48 Skrevet 13. mai 2014 Når jeg passer hunden til naboen MÅ den ligge i bur om nettene. Den lager er spetakkel uten like hvis ikke, skraper på dører og pisser inne. Jeg er ikke interessert i det, og jeg vil ikke ha den i senga mi. Da blir det bur. Anonymous poster hash: 584fa...f8e en voksen hund som tisser inne?? går du turmed den før dere skal legge dere da? Selvsagt, jeg er ikke hjernedød. Den markerer. Den tisser ikke fordi den må tisse, den tisser fordi den er en uoppdragen dritthund som ikke har grenser i hjemmet sitt og som aldri har blitt satt på plass av eier. Vi har den i bur om natta, og om dagen står den i bånd i hagen. Noe annet er tortur, jeg er ikke interessert i å oppdra andres hunder når det er tydelig at eier gir faen, men samtidig hjelper naboen med katten min når vi reiser vekk, så da stiller vi opp da. Anonymous poster hash: 584fa...f8e nei,det skjønner jeg jo... Og det er jo så klart ikke deres oppgave! ble bare helt sjokkert over en voksen hund som tisser inne om den ikke er i bur :-0
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #49 Skrevet 13. mai 2014 Når jeg passer hunden til naboen MÅ den ligge i bur om nettene. Den lager er spetakkel uten like hvis ikke, skraper på dører og pisser inne. Jeg er ikke interessert i det, og jeg vil ikke ha den i senga mi. Da blir det bur. Anonymous poster hash: 584fa...f8e en voksen hund som tisser inne?? går du turmed den før dere skal legge dere da?Selvsagt, jeg er ikke hjernedød. Den markerer. Den tisser ikke fordi den må tisse, den tisser fordi den er en uoppdragen dritthund som ikke har grenser i hjemmet sitt og som aldri har blitt satt på plass av eier. Vi har den i bur om natta, og om dagen står den i bånd i hagen. Noe annet er tortur, jeg er ikke interessert i å oppdra andres hunder når det er tydelig at eier gir faen, men samtidig hjelper naboen med katten min når vi reiser vekk, så da stiller vi opp da. Anonymous poster hash: 584fa...f8e nei,det skjønner jeg jo... Og det er jo så klart ikke deres oppgave! ble bare helt sjokkert over en voksen hund som tisser inne om den ikke er i bur :-0 Tro meg, jeg ble helt sjokkert selv. Har aldri vært borti maken faktisk. Jeg har ikke helt greie på hund, for all del, men jeg trodde faktisk at når de fikk nok mosjon og sånt at de ikke følte behov for å markere inne som voksne. Dette er en hannhund, og det er ikke bare tisse den gjør. Mulig den blir nervøs av å være hos oss? I starten var den løs altså, men etter at den tygde opp ene sofabeinet vårt og jeg våknet til at den hadde hylefest i stua (klart å lukke døra selv) fikk jeg nok. Jeg forstår ikke hvorfor folk vil ha hund når de ikke evner å oppdra dem:( Anonymous poster hash: 584fa...f8e
monson Skrevet 13. mai 2014 #50 Skrevet 13. mai 2014 Hunden min går å legger seg i buret på kvelden, noen ganger uten å gå kveldsluft (hun snur i døra selv) når vi gjør oss klare på badet. Vi må stenge døra ellers så klarer hun ikke å sove like lenge og rolig, hun våkner da tidlig og begynner å rassere huset (det rommet hun har hatt tilgang på) - vi har prøvd flere ganger siden vi fikk henne som valp, hun er nå straks 2 år. På dagtiden må hun også være i buret for å ikke ødelegge, hun klarer rett å slett ikke å slappe av utenfor, når vi ikke er i samme rom. Det er fryktelig kjip å skulle ønske jeg hadde slippi å stengt henne inne. Men hun trives i buret sitt, når jeg går på badet om morgenen - etter frokost og lufting, rett før jeg skal reise - så går hun inn i buret å venter på dentastixen sin som hun får vær morgen, før jeg stenger buret å brer pleddet over buret. Jeg vil anbefale å gjøre som flere gjør å ha buret som friplass med åpen dør, men når det ikke er mulig (som i mitt tilfelle) så er bur som er steng den beste løsningen både for hunden, huset og eieren! Vi hadde buret på rommet rett ved sengen på starten, med pledd over. Jeg hadde hånda mi ned langs sengekanten slik at hun var trygg, jeg kunne ta på henne og hun snuse/sleike på meg. Jeg er utrolig heldig som har fått en ''nesten'' perfekt hund for meg. Den perfekte hadde klart å roe seg i huset/eget rom selv. Lykke til med valpen og tillending. tusen tusen takk for svar Når der ehadde buret ved sengen i starten, var det lukket eller åpent? Skal kjøpe bur nå i dag. Hunden kommer til å bli stor, så kjøper fra starten det største buret, og legger et teppe på toppen for å gjøre det mye mer lunt. Hunden er ikke helt steren enda, iallfall ikke på natta, og det er jammen ikke bare bare da altså!Anonymous poster hash: b009e...b93 Så du tenkte å kjøpe bur så hunden kan sove inni sin egen avføring og urin da? I stedet for at den gjør fra seg på gulvene i hjemmet ditt, og kan gå unna?? Jeg mener oppriktig at om dere ikke har tid til hunden (for det kreves MYE jobb med valp), og bare stuer den inn i et bur fordi det er enkelt for dere selv, så kunne dere godt latt være å kjøpe hund. I alle mine salgskontrakter står det at hundebur (med dør) i hjemmet er FORBUDT, dette må kjøperne skrive under på. signerer!! huff og hunder HATER og gjøre fra seg i nærheten av hvor de sover eller spiser.. og en valp klarer ikke å holde seg.. kjøp bare inn tissepads på apoteket og legg de rundt i huset. så kan vaøpen gjøre fra seg på de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå