Gå til innhold

Kjøper dere ny eller brukt vogn?

Anbefalte innlegg

Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal kjøpe ny eller brukt vogn til mageboeren.

Her er det absolutt siste barnet vi skal ha, så kommer ikke til å bruke den til "nestemann". Har hatt nye vogner til alle de andre, men nå er jeg litt i tvl.

Hva gjør dere andre, og hvilket barn i rekken er det?

Anonymous poster hash: fe085...ac8

Fortsetter under...

Siden jeg venter første barnet så ville jeg kjøpe ny vogn. Valget falt på Emmaljunga Edge Duo, ord kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til lange trilleturer! :D

Kikket så vidt på Finn.no på vogner i nærmiljøet, men det var ikke så mye som jeg kunne tenke meg... 

Endret av awaaa

Annonse

Venter nr 5 og har kjøpt ny emmaljunga city cross. Veldig fornøyd gleder meg til å bruke den.:))))

Venter også nr. 5 :-) tenker også på og kjøpe city cross. Hva ligger de på i pris? Anonymous poster hash: fe085...ac8

Hei jeg bet 10000.- det var med stelleveske jeg valgte stoff farge navy. så rundt 9000 ca hvis du skal ha skinn så koster det mer :))) regn med 10000.

Venter nr 5 og har kjøpt ny emmaljunga city cross. Veldig fornøyd gleder meg til å bruke den.:))))

Venter også nr. 5 :-) tenker også på og kjøpe city cross. Hva ligger de på i pris? Anonymous poster hash: fe085...ac8

Hei jeg bet 10000.- det var med stelleveske jeg valgte stoff farge navy. så rundt 9000 ca hvis du skal ha skinn så koster det mer :))) regn med 10000.

Takk :-)

Drømmer om (natta, bokstavelig talt!) om en emmaljunga modial duo white leatherette, sukk... Koster vel over 10000 og må jo ærlig talt si at jeg synes det er litt vel råflott og en smule unødvendig... Så tiden får vise om jeg lar hjertet eller fornuften råde;) Tenker uansett ikke å kjøpe noe enda, hvis ikke akkurat den dukker opp brukt til salgs i nærheten da:)

Venter nr 2 og kjøpte ny vogn til nr 1 som vi skal bruke igjen nå. Men hadde vi ikke hatt den vognen så ville jeg kjøpt brukt. Var veldig viktig for meg å kjøpe ny til nr 1. Men ser nå i ettertid at jeg vel så gjerne kunne kjøpt brukt. Det finnes så mange pent brukte vogner som selges brukt i nærheten her jeg bor.

Anonymous poster hash: c1b8e...9cd

Kattis babyshop i strømstad sverige selger emmaljunga mye billigere enn i norge. Bare et tips om dere bor i nærheten av sverige.Anonymous poster hash: c1b8e...9cd

Takk, har sett det. Men ser ut til at det bare er snakk om rundt 1500 kr å spare, og med den avstanden vi har dit så vil turen koste oss minst det dobbelte;) Leste også at det bare var ett års garanti i Sverige, mot to i Norge. Men ja, absolutt lurt for de som bor i nærheten:) Er jo mye å spare hvis man kjøper alt man trenger der samtidig.

Annonse

Kattis babyshop i strømstad sverige selger emmaljunga mye billigere enn i norge. Bare et tips om dere bor i nærheten av sverige.Anonymous poster hash: c1b8e...9cd

Takk, har sett det. Men ser ut til at det bare er snakk om rundt 1500 kr å spare, og med den avstanden vi har dit så vil turen koste oss minst det dobbelte;) Leste også at det bare var ett års garanti i Sverige, mot to i Norge. Men ja, absolutt lurt for de som bor i nærheten:) Er jo mye å spare hvis man kjøper alt man trenger der samtidig.

Vi sparte litt mer på vognen og så fikk vi stellevesken med gratis. I norge koster emmaljunga stellevesken ca 1000kr ekstra.

Anonymous poster hash: c1b8e...9cd

Fikk ny Simo kombi til førstemann i 2011. Den er så stor og tung og jeg vil ikke ha noe annet enn 3-hjuling etter å ha hatt mountain buggy en stund til 2-åringen.

Nå kjøper jeg ny TFK joggster twist. Gleder meg :))

Jeg har akkurat kjøpt brukt tfk joggster twist grå, med multi x bag! Super fornøyd. Betalte 5000,- for det!

Gleder meg til å ta den i bruk, baggen er virkelig genial! Lykke til meg kjøp!

Anonymous poster hash: 5e840...b43

Fikk ny Simo kombi til førstemann i 2011. Den er så stor og tung og jeg vil ikke ha noe annet enn 3-hjuling etter å ha hatt mountain buggy en stund til 2-åringen.

Jeg har akkurat kjøpt brukt tfk joggster twist grå, med multi x bag! Super fornøyd. Betalte 5000,- for det!

Gleder meg til å ta den i bruk, baggen er virkelig genial! Lykke til meg kjøp!Anonymous poster hash: 5e840...b43

Kult!! Jeg skal også ha grå. Men kjøper grå bag og sort sportsdel. Tenkte å bestille ny på nett. Får den helt ned i 4999,- ny... men det er uten bag da. Den koster jo 6699,- for bare sportsdel på barnashus tror jeg.

Vi skal bruke vognene etter nr 2 - men de er ikke beregnet for nyfødte. Har en BOB Revolution (2008 modell) som jeg *elsker* å gå lange trilleturer med og en Baby Jogger City Mini 4 (2011 modell). Har tenkt å kjøpe bag og bilseteadapter til City Mini da min BOB er "for gammelt" til å bruke klikk-systemet på. Hadde den vært nyere og utstyrt med det, så hadde jeg kjøpt bag til den. Og jeg har lyst på ny trekk til City Mini da jeg ikke er glad i svart (pluss det brente datteren min flere ganger da vi var på ferie i Texas, blir varmt fort når de er 38-40 grader ute!)

Gleder meg til å ta den i bruk, baggen er virkelig genial! Lykke til meg kjøp!Anonymous poster hash: 5e840...b43

Kult!! Jeg skal også ha grå. Men kjøper grå bag og sort sportsdel. Tenkte å bestille ny på nett. Får den helt ned i 4999,- ny... men det er uten bag da. Den koster jo 6699,- for bare sportsdel på barnashus tror jeg.

Ja stemmer det! Vognen koster 6699,- og bagen multi x 2999,- !!! Det svir skikkelig. Det dumme er at bagen kun lages nå i sort! Mens quikfix bagen 1899,- fåes i de fleste farger.

De fleste brukte vogner på finn er sorte!

Anonymous poster hash: 5e840...b43

Ja stemmer det! Vognen koster 6699,- og bagen multi x 2999,- !!! Det svir skikkelig. Det dumme er at bagen kun lages nå i sort! Mens quikfix bagen 1899,- fåes i de fleste farger.

De fleste brukte vogner på finn er sorte! Anonymous poster hash: 5e840...b43

Ja, stemmer det! Det med at multi-x bare fåes i sort fra 2014. Jeg kjøper den carry cot bagen uansett :) Har hatt vanlig bag før og er fornøyd hittil. Brukte litt puter/dyne etc for å bygge opp når guttungen ble utålmodig (fra ca 5mnd). Men multi-x ser jo skikkelig fancy ut da. Tror den kanskje er bittelitt tyngre, men ikke sikker :) Vognen er tøff og skal bli deilig med håndbrems. Gleder meg som en unge til å bestille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...