Gå til innhold

Noen som venter nummer 4 her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min eldste sønn fyller 10 nå snart og så har jeg en sønn på 8 år og minstejenta på 3 år( hun blir 4 innen baby i magen kommer ) :) 

De vet ikke noe enda,vi skal på ultralyd 28 mai og om alt er i orden da så skal vi si det til de eldste den helga .

Vi skal overraske med nyheten samtidig med en lisebergtur :) 

Dine da?

Min eldste sønn fyller 10 nå snart og så har jeg en sønn på 8 år og minstejenta på 3 år( hun blir 4 innen baby i magen kommer ) :)

De vet ikke noe enda,vi skal på ultralyd 28 mai og om alt er i orden da så skal vi si det til de eldste den helga .

Vi skal overraske med nyheten samtidig med en lisebergtur :)

Dine da?

Så koselig!! Det blir litt av en helg!! Våre blir litt tettere :0 0,2,4 og 6 (!!!) Må prøve å holde det hemmelig for dem så lenge som mulig, så ventetiden ikke blir så lang, men vil jo gjerne at de ikke skal høre det fra noen andre da... Får se hvor lenge det går før vi må :)

Annonse

Venter nr 4 men fortsatt litt i sjokk. Greier ikke glede meg enda. Søskena blir 7, 6 og 3 når babyen er her

Egentlig ganske tette de da :) 

Tenker det får veldig fint jeg :) 

Er selv spent. :) Gruer meg litt. Vi må flytte til større bolig, og kjøpe ny bil :):P 

Venter nr 4 men fortsatt litt i sjokk. Greier ikke glede meg enda. Søskena blir 7, 6 og 3 når babyen er her

Skjønner jeg godt.  Vi hadde ikke planlagt nr 4, så var ganske så sjokkerte vi og. Jeg glemte en eneste p-pille, og det var tydeligvis nok. (Gikk på mini-piller). Alt babyutstyr gitt bort. Satser på mye fra Finn og å arve fra bekjente denne gangen.

• 1 måned senere...

Annonse

Nr.4 her og :-) Har tre gutar som blir 10, 8 og 4 før minsten skal komme.

Hei. Jeg har og tre gutter fra før som blir 10, 8 og 4 før minsten kommer i januar. Spennende dette. Hvor langt er du på vei? Jeg er 10+1 nå, har vært på ultralyd og sett et bankende hjerte.

Jeg venter nummer tre og har da et spørsmål til dere erfarne fødende; hvordan var fødsel nr tre i forhold til de to første? Går det bare raskere og raskere? Vi fikk dårlig tid med nummer to og nå bor vi en times kjøretur unna sykehuset. :)

Vil nok anbefale å dra så fort du kjenner første rie.

Det sies jo at nr 3 er en luring, så denne gangen  kan det drøye eller gå veldig raskt.

Med nr 1 og 2 så ble jeg satt i gang. Gikk nå raskt med nr 3 her da, men ingen styrt fødsel var det ikke. Hadde vi drøyd en halvtime, hadde jeg nok født i heisen på sykehuset :P 

her kom nr 3, tidligere ift termin (14dager før, de andre kom dagen før termin), men fødselen varte lengre. Hadde KS med første, nr 2 var styrt fødsel 1,5 timer fra første ri til han var ute. Nr 3 begynte med lette rie tak i 03 tiden (ikke vondt i det hele tatt, men tydelig at det var i gang.) fra det gjorde ordentlig vondt gikk det 3-4 timer. han ble født i 21tiden.

Anonymous poster hash: fe4ef...5c0

Nr.4 her og :-) Har tre gutar som blir 10, 8 og 4 før minsten skal komme.

Hei. Jeg har og tre gutter fra før som blir 10, 8 og 4 før minsten kommer i januar. Spennende dette. Hvor langt er du på vei? Jeg er 10+1 nå, har vært på ultralyd og sett et bankende hjerte.

Hei! Eg er berre 5 veker på veg ennda. Har termin 28.februar. Håpar berre spira sit denne gongen. Mista sist i desember, då var eg 7 veker på veg.

jente på 30 her,venter nr 6 ( gammelt nick )

Nr 6 du! WOW! Da har du vært flink ;) Hvordan er hverdagen med 5?

:)

Anonymous poster hash: c768a...f6d

jente på 30 her,venter nr 6 ( gammelt nick )

Nr 6 du! WOW! Da har du vært flink ;) Hvordan er hverdagen med 5?

:)

Anonymous poster hash: c768a...f6d

hverdagen med fem er veldig bra :) vår eldste er 12,så ei på 9,5 så gutter på snart 8,en på 5 og en på 2,5 :) hektiske dager med mye å gjøre..men jobber bare 50%stilling på kveldene så mindsten er hjemme i fra barnehage. han på 5 er der 3 ganger i uka...så er jo di andre skolebarn.  innimellom rekker ikke mannen hjem før jeg skal på jobb,så da passer hun eldste litt....men hun er kjempeflink og syntes det er gøy :) skal på en ul i morgen (uke 13+2) da    for di så første gang at noe var galt....men to dager etter på riksen sa di allt så bra ut...så klarer ikke helt å slappe av. hadde en ma i uke 10 i nov....

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...