Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Del Skrevet 12. mai 2014 Hvis det bare er folk som gjetter her inne forstår jeg ikke hvorfor dere svarer, det kan faktisk føre til en mer psykisk belastning enn nødvendig. Det vet jeg alt om fra min første graviditet hvor damen som kunne se sa at fødselen starter innen 2 dager, som var feil, det skulle gå nesten 2 uker før fødsel startet. Anonymous poster hash: fb7b3...f53 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144141067-hvem-er-dere-som-ser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Del Skrevet 13. mai 2014 Hei du... Jeg veit ikke om du har helt forstått noen ting her jeg. Vi som spår her inne gjør dette gratis og Vi sier KLART og veldig TYDELIG at vi KAN se feil eller konkret hvilke dager som ting skjer på og som du sier her hun sa to dager men det gikk to uker (ringer d ei bjelle?) denne spådamen fikk mest sannsynlig opp tallet 2 og det var det sterkeste som kom ut av lesingen av deg sikkert og at det gikk to uker .... Unskyld meg her altså men nå må du nesten tenke deg om hva du bryter ut her. Jeg har ikke vært her inne på en stund på grunn av akkurat dette her. Hvis du vil bli spådd av ei erfaren (over flere tiår) dame/mann så ring de få deg en time og BETAL for det. Vi gjør dette for vi vil hjelpe og IKKE minst utvikle egne evner. Og hvis du blir så hårsår av noen dager så bør du kanskje revurdere om du skal være her inne. Jeg er nokk langt ifra snill og grei akkurat nå men sonne tilbake meldinger som dette her til "alle" spådamer her inne er rett å slett stykt når de gjør dette på egen fritid når de EGENTLIG kanskje hadde bedre ting å finne på enn å sitte forran en dataskjerm for å prøve å lette på brystet hos enkelte. Beklager at jeg var så direkte men dette er veldig sårende for oss som bruker tia vår på denne siden .... Anonymous poster hash: 7cc96...38f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144141067-hvem-er-dere-som-ser/#findComment-146362317 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg så tilfeldigvis dette forumet og har ikke vært her inne tidligere og fikk litt sjokk at det finnes et slikt forum. Jeg har aldri brukt betalingstjenester! hun som så er healer og hjalp meg gjennom en sykdom og hun kan se, men ikke alt og det ble bare feil når man i tillegg hadde litt fødselsangst. Foreslår at dere bruker tiden på noe annet hvis dere likevel ikke har tid til det, og som du sier blir det ofte gjetninger. Det som skjer det skjer, ikke alt man kan rå over... Anonymous poster hash: f397a...fe1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144141067-hvem-er-dere-som-ser/#findComment-146362524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Del Skrevet 13. mai 2014 Noen bør kanskje revurdere om de skal være her inne for å bli spådd uten å betale for det.... Anonymous poster hash: 7cc96...38f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144141067-hvem-er-dere-som-ser/#findComment-146362977 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Del Skrevet 13. mai 2014 Må nesten si noe jeg også i denne saken. Jeg har vert her inne i noen del år nå, og kjenner jeg blir rett og slett irritert på dere som spår her inne, da vi skal tydeligvis skal ha all forståelse for dere som spår. Dere velger selv også å ver her inne akkuratt som alle andre, og dette er ett spå forum, og hvis dette blir for plagsomt for dere at vi spør om dere kan spå osv, så bør dere jo heller ikke vere her inne. Dere kan heller fremlegge dere at jeg spår når jeg har tid osv, og at dere f.eks ikke svarer på mld. Og synest at det er rett og slett horibelt at folk tar betalt for en guds gave, det er ikke derfor dere har fått den gaven, men for å hjelpe andre hvis dere ønsker dette. Nei dette blir for dumt for meg! Anonymous poster hash: 89f31...aa2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144141067-hvem-er-dere-som-ser/#findComment-146363288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barn i huset <3 Skrevet 14. mai 2014 #6 Del Skrevet 14. mai 2014 Hei du... Jeg veit ikke om du har helt forstått noen ting her jeg. Vi som spår her inne gjør dette gratis og Vi sier KLART og veldig TYDELIG at vi KAN se feil eller konkret hvilke dager som ting skjer på og som du sier her hun sa to dager men det gikk to uker (ringer d ei bjelle?) denne spådamen fikk mest sannsynlig opp tallet 2 og det var det sterkeste som kom ut av lesingen av deg sikkert og at det gikk to uker .... Unskyld meg her altså men nå må du nesten tenke deg om hva du bryter ut her. Jeg har ikke vært her inne på en stund på grunn av akkurat dette her. Hvis du vil bli spådd av ei erfaren (over flere tiår) dame/mann så ring de få deg en time og BETAL for det. Vi gjør dette for vi vil hjelpe og IKKE minst utvikle egne evner. Og hvis du blir så hårsår av noen dager så bør du kanskje revurdere om du skal være her inne. Jeg er nokk langt ifra snill og grei akkurat nå men sonne tilbake meldinger som dette her til "alle" spådamer her inne er rett å slett stykt når de gjør dette på egen fritid når de EGENTLIG kanskje hadde bedre ting å finne på enn å sitte forran en dataskjerm for å prøve å lette på brystet hos enkelte. Beklager at jeg var så direkte men dette er veldig sårende for oss som bruker tia vår på denne siden .... Anonymous poster hash: 7cc96...38f Helt enig med deg! Jeg er ikke den typen som spår. Har bare prøvd meg litt. MEN jeg syns dere skal ha skryt for at dere gidder! Den oppfatningen jeg har så krevet det ganske mye tid og energi fra en person å gjøre dette. De gangene jeg prøvde meg på dette så var jeg ofte helt ødelagt. Måtte eventuelt prøve meg seint på kvelden sånn at jeg kunne gå å legge meg når jeg var sliten. Jeg vil bare si takk for at dere er her for oss.og har stor forståelse for at alle ikke har tid eller ork til å svare på alle sp fra folk. Selv om jeg er en som stiller sp. Men jeg skjønner jo at alle kan ta feil i det de spår! Eller har tid. Stå på å ta vare på deres behov først:) har man ikke energi så klarer man ikke å gi:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144141067-hvem-er-dere-som-ser/#findComment-146367766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #7 Del Skrevet 14. mai 2014 Dere spåere må da forstå at vi som ønsker å bli spådd gratis her inne, kun vil ha nøyaktige svar! Ingenting tøys, gjetting, eller lureri! Det er absolutt ikke et forum hvem som helst kan skrive i, nei! Ok da. Jeg har aldri lest et så dumt innlegg i mitt liv. Vil du ikke bli spådd av hverdagslige damer som både ser og "ser", så la være å spørre her. Jeg finner det moro å "se", dog bare til de som vil finne igjen bortgjemte/mistede saker og ting. Andre liker å "se" mer alvorlige ting... Skaff deg et liv. Morgendagen kommer, om du vet hva som skjer da eller ikke. Hvorfor ikke vente i spenning? Anonymous poster hash: fade5...a84 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144141067-hvem-er-dere-som-ser/#findComment-146367779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymsuperbruker Skrevet 15. mai 2014 #8 Del Skrevet 15. mai 2014 Hei du... Jeg veit ikke om du har helt forstått noen ting her jeg. Vi som spår her inne gjør dette gratis og Vi sier KLART og veldig TYDELIG at vi KAN se feil eller konkret hvilke dager som ting skjer på og som du sier her hun sa to dager men det gikk to uker (ringer d ei bjelle?) denne spådamen fikk mest sannsynlig opp tallet 2 og det var det sterkeste som kom ut av lesingen av deg sikkert og at det gikk to uker .... Unskyld meg her altså men nå må du nesten tenke deg om hva du bryter ut her. Jeg har ikke vært her inne på en stund på grunn av akkurat dette her. Hvis du vil bli spådd av ei erfaren (over flere tiår) dame/mann så ring de få deg en time og BETAL for det. Vi gjør dette for vi vil hjelpe og IKKE minst utvikle egne evner. Og hvis du blir så hårsår av noen dager så bør du kanskje revurdere om du skal være her inne. Jeg er nokk langt ifra snill og grei akkurat nå men sonne tilbake meldinger som dette her til "alle" spådamer her inne er rett å slett stykt når de gjør dette på egen fritid når de EGENTLIG kanskje hadde bedre ting å finne på enn å sitte forran en dataskjerm for å prøve å lette på brystet hos enkelte. Beklager at jeg var så direkte men dette er veldig sårende for oss som bruker tia vår på denne siden .... Anonymous poster hash: 7cc96...38f signerer denne. De som tviler bør holde seg borte. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144141067-hvem-er-dere-som-ser/#findComment-146370441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymsuperbruker Skrevet 15. mai 2014 #9 Del Skrevet 15. mai 2014 Dere spåere må da forstå at vi som ønsker å bli spådd gratis her inne, kun vil ha nøyaktige svar! Ingenting tøys, gjetting, eller lureri! Det er absolutt ikke et forum hvem som helst kan skrive i, nei! Ok da. Jeg har aldri lest et så dumt innlegg i mitt liv. Vil du ikke bli spådd av hverdagslige damer som både ser og "ser", så la være å spørre her. Jeg finner det moro å "se", dog bare til de som vil finne igjen bortgjemte/mistede saker og ting. Andre liker å "se" mer alvorlige ting... Skaff deg et liv. Morgendagen kommer, om du vet hva som skjer da eller ikke. Hvorfor ikke vente i spenning? Anonymous poster hash: fade5...a84 synes det er påfallende at slike innlegg alltid kommer fra anonyme... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144141067-hvem-er-dere-som-ser/#findComment-146370444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymsuperbruker Skrevet 15. mai 2014 #10 Del Skrevet 15. mai 2014 Må nesten si noe jeg også i denne saken. Jeg har vert her inne i noen del år nå, og kjenner jeg blir rett og slett irritert på dere som spår her inne, da vi skal tydeligvis skal ha all forståelse for dere som spår. Dere velger selv også å ver her inne akkuratt som alle andre, og dette er ett spå forum, og hvis dette blir for plagsomt for dere at vi spør om dere kan spå osv, så bør dere jo heller ikke vere her inne. Dere kan heller fremlegge dere at jeg spår når jeg har tid osv, og at dere f.eks ikke svarer på mld. Og synest at det er rett og slett horibelt at folk tar betalt for en guds gave, det er ikke derfor dere har fått den gaven, men for å hjelpe andre hvis dere ønsker dette. Nei dette blir for dumt for meg! Anonymous poster hash: 89f31...aa2 Enda en anonym, gitt Jeg har flere ganger bedt om å ikke bli mast på. Jeg sier ifra når jeg har kapasitet. Ber også gang på gang om å ikke bli kontaktet på PM, men likevel tikker det inn PM-er daglig... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144141067-hvem-er-dere-som-ser/#findComment-146370457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå