Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Del Skrevet 12. mai 2014 Hei. Jeg har ei jente på 7 måneder som våkner alt for tidlig. Hadde hun fått bestemt ville hun nok startet dagen kl 03.00! Hun legger seg kl 19.00 og våkner i 3tiden. Da starter vi turene fram og tilbake. Hver gang hun våkner går jeg eller pappan inn å gir smokke,legger hun ned igjen og sier det er natten enda. Da sover hun kanskje en halvtime videre. Når vi går inn igjen da så gjør vi samme rutinen men da vil hun ikke sove. Tar hvertfall en time før hun sovner. Når hun da sovner sover hun maks 45min.. Hun har kun 2 dupper på dagtid og det funker veldig bra. Noen som har tips til hvordan jeg kan få hun til å sove uten å våkne så mange ganger og hvordan jeg kan få henne til å sove lengre enn 05.00? Anonymous poster hash: 26d77...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Del Skrevet 12. mai 2014 Glemte å skrive med at hun får tilbydd flaske når hun våkner men det vil hun ikke ha! Anonymous poster hash: 26d77...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå