Gå til innhold

Noen som som har vært på Daftø Camping? Lurer på en ting.

Anbefalte innlegg

Prøver å booke, men det er tydeligvis noe feil med siden, for kommer ikke lenger enn å velge dato. Har sett på prislisten, men det er litt uklart. Det står at prisene er oppgitt pr døgn eller pr uke, men det står ikke hvem av delene. Eks. piratbyn 36 kvm koster 1640 kr i høysesong, men det står altså ikke om det er pr døgn eller uke. Så jeg lurer på om noen vet ? Synes jo 1640 pr døgn var litt vel dyrt, men litt for godt til å være sant om det gjelder for en hel uke. Håper noen vet :)

Anonymous poster hash: b71ae...6b9

Fortsetter under...

Det jeg var redd for også. Jaja, jeg får bare vente til siden er oppe igjen å sjekke da, men tror nok over 1600 kr pr døgn blir for dyrt. Da finnes det vel billigere alternativer andre steder, som jeg forøvrig gledelig tar i mot tips til ;)

I fjor betalte vi 1300,- midt i juli. Flat tv på hytta med svane dobbel senger, egen altan. Høy standard ! Reise ned igjen i år. Ungene stooooor kosa seg der 👍

Anonymous poster hash: d9f46...9f7

Annonse

I fjor betalte vi 1300,- midt i juli. Flat tv på hytta med svane dobbel senger, egen altan. Høy standard ! Reise ned igjen i år. Ungene stooooor kosa seg der

Anonymous poster hash: d9f46...9f7

1300 for døgnet eller uka? :) 

Vi bodde i telt på Daftø. Ongene storkosa seg. Jeg må innrømme at jeg synes selv det var koselig med telttur, men må innrømme at det er noe hark om nettene, spesielt om man må opp for å tisse. Men alt i alt så ver det en kjempekjekk tur og ikke så dyrt som hytte.

Anonymous poster hash: b23ae...dde

Det er for døgnet. Daftø er dyrt og i tillegg utrolig populært, så veldig liten sjanse for å finne ledige hytter for kommende sommer der nå. Har vært der noen ganger og ungene elsker det. Selv blir jeg utrolig sliten av å være der, alt for mye som skjer, så en langhelg er mer enn nok for meg.

Dere kan jo satse på å ligge i telt? Alltid ledige dropinn plasser og servicehusene er så bra at det er helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...