Gå til innhold

Synes menn det er attraktivt med damer i bunad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er de generellt likegyldige til det tror du?

Kom til å tenke på det nå. Fordi jeg synes det er såå flott og attraktivt med menn i bunad. Lurer på om menn tenker det samme. Eller om de synes det er "kjærring-aktig".

Vet det er forskjell fra mann til mann, men sånn generellt :)

Hva tror du?

Anonymous poster hash: 86e9d...af3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en god del kompiser som synes at jenter i bunad er supersexy

Anonymous poster hash: b22d5...d2d
Skrevet

nei, jeg vet ikke, men min mann synes det er veldig fint når jeg går med min bunad, telemarksbunaden.

Anonymous poster hash: 84c93...e2a
Skrevet

Tror ikke menn syns de er sånn veldig wow, men det er sikkert individuelt.

Enig i at menn i bunad er nice!

Anonymous poster hash: dc4db...65e

Skrevet

Kommer nok litt an på hvordan man bærer den. Tanta mi ser ikke ut i måneskinn i sin, mens jeg vet at gutta ble hete i topplokket når jeg viste meg i min. Og nå mener mannen at det kun er brudeprinsessen som har toppet bunadsprinsessen. 

Skrevet

Ene bildet jeg har på en nettdateside viser meg i bunad. Får stadig vekk tilbakemeldinger fra menn som synes det er SÅÅÅ flott og tiltrekkende med kvinner i bunad.

Bare så synd bunaden på bildet ikke tilhører meg ;)

Ønsker meg bunad NÅÅÅÅ!!! :D

Og menn i bunad er jo bare utrolig kjekke! Hadde de visst hvor sexy de kan fremstå i bunad ville vi sett langt flere menn i bunad også! ;)

Anonymous poster hash: d15be...7a3
Skrevet

Kommer nok litt an på hvordan man bærer den. Tanta mi ser ikke ut i måneskinn i sin, mens jeg vet at gutta ble hete i topplokket når jeg viste meg i min. Og nå mener mannen at det kun er brudeprinsessen som har toppet bunadsprinsessen. 

Hvor kommer bunaden din fra, Prinsesse ?:)

Skrevet

Hvor kommer bunaden din fra, Prinsesse ? :)

Jeg hadde Bardu-og Målselvbunad, nå har jeg (endelig) arvet mammas Senjadrakt. 

Skrevet

Google er min venn.... ;)

Veldig fine begge de to :)

Skulle ønske jeg hadde en bunadoversikt på harddisken inni hodet 17. mai. Jeg er så nysgjerrig på alle bunadene jeg ikke vet hvor kommer fra :)

17. mai i år skal jeg til Eidsvoll, men har ikke bunad, og det gremmer meg :(

Skrevet

Google er min venn.... ;)

Veldig fine begge de to :)

Skulle ønske jeg hadde en bunadoversikt på harddisken inni hodet 17. mai. Jeg er så nysgjerrig på alle bunadene jeg ikke vet hvor kommer fra :)

17. mai i år skal jeg til Eidsvoll, men har ikke bunad, og det gremmer meg :(

Hehe, jeg og. Syns bunader og drakter er noe av det fineste jeg ser. Og det var utrolig kjipt de årene jeg ikke hadde. Personlig syns jeg Bardu- og Målselvbunaden er svært vakker, men jeg føler meg mer hjemme i Senjadrakten, pga tilhørighet. Jeg har forresten rød vest (man kan velge rød, grønn eller brun vest, stakken er alltid brun). 

Eidsvoll, det må jo bli en opplevelse å feire der. Og du hadde helt sikkert hatt god bruk for en bunadsharddisk der i år ja ;-) 

Skrevet

Hehe, jeg og. Syns bunader og drakter er noe av det fineste jeg ser. Og det var utrolig kjipt de årene jeg ikke hadde. Personlig syns jeg Bardu- og Målselvbunaden er svært vakker, men jeg føler meg mer hjemme i Senjadrakten, pga tilhørighet. Jeg har forresten rød vest (man kan velge rød, grønn eller brun vest, stakken er alltid brun). 

Eidsvoll, det må jo bli en opplevelse å feire der. Og du hadde helt sikkert hatt god bruk for en bunadsharddisk der i år ja ;-) 

Ja, tror også jeg kunne trengt den harddisken der ;)

Jeg så den Senjadrakten med rød vest og den var flott :)

Skulle ønske jeg kunne fått låne en bunad akkurat i år, for tror det blir spesielt på Eidsvoll i år :)

Skrevet

Ja, tror også jeg kunne trengt den harddisken der ;)

Jeg så den Senjadrakten med rød vest og den var flott :)

Skulle ønske jeg kunne fått låne en bunad akkurat i år, for tror det blir spesielt på Eidsvoll i år :)

Det blir det helt sikkert. Vi skal i den lokale idrettshallen, blir jo som alltid stas, men er nok litt mer schwong over feiringa på Eidsvoll vil jeg tro ;-) 

Skrevet

Det blir det helt sikkert. Vi skal i den lokale idrettshallen, blir jo som alltid stas, men er nok litt mer schwong over feiringa på Eidsvoll vil jeg tro ;-) 

Håper det, har aldri vært ved Eidsvollbygningen, bare kjørt fort forbi.

Koselig med 17.mai :)

Skrevet

Får aldri så mange komplimenter av min mann so når jeg får på meg bunaden min :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mannen min så på meg og sa at jeg var nesten like fin i den som i bryllupskjolen. Men før det vat det ikke noe wow-faktor for han tror jeg

Skrevet

Jeg er mann og liker ikke bunad. De fleste ser 15-20 kg tyngre ut og 10-15 år eldre. De fleste gutta jeg kjenner er enige. Tror nok mange menn sier det dere vil høre, men innerst inne synest de ikke noe særlig om bunad. Hvor ofte ser dere feks. bunadkledde kvinnfolk i Vi menn eller andre moteblader?

Anonymous poster hash: dbd88...cf1
Skrevet

Min mann syns iallfall ikke bunad er sexy. And I don't blame him...

Anonymous poster hash: 8e040...0ee

Skrevet

Kommer nok veldig an på bunaden. Noen har et sånt stakken-helt-opp-i-puppene-snitt og da ser man jo bare ut som en stampe. Men har den normalt liv og lang stakk så kan man jo se riktig slank og lekker ut (sikter til kommentaren om at man fort ser 20kg større ut i bunad...)

Jeg har "bare" Vestlandsdrakt jeg da, men får komplimenter i den 😉

Anonymous poster hash: a0205...246

Skrevet

Mannen min synes bunad er fint, men sexy og pulstigende? Not so much ;)

Skrevet

Jeg er mann og liker ikke bunad. De fleste ser 15-20 kg tyngre ut og 10-15 år eldre. De fleste gutta jeg kjenner er enige. Tror nok mange menn sier det dere vil høre, men innerst inne synest de ikke noe særlig om bunad. Hvor ofte ser dere feks. bunadkledde kvinnfolk i Vi menn eller andre moteblader?

Anonymous poster hash: dbd88...cf1

Hehehe... Nei, kanskje ikke forsidestoff for "Vi menn", men jeg kjenner veldig menn som syns kvinner i bunad er vakre. Ikke sexy, men vakre ;)

Og nå er ikke jeg er ihuga "vi menn" leser, men vil vel påstå at de selger på sex, og ikke nødvendigvis klassisk skjønnhet ;)

Anonymous poster hash: 80009...384

Skrevet

Mannen min syns jeg er pen i bunad, men jeg tviler på han syns den er spesielt sexy.

Jeg syns mannen er kjempe sexy når han får på seg bunaden :)

Skrevet

Ha ha, min mann synes det er alt annet enn sexy. Samme hvor super slank og pen damen er så strekker han det ikke lenger enn til at det er pen nasjonaldrakt ;)

Anonymous poster hash: c568e...858

Skrevet

Min synes det ser ut som vi skal på karneval, men han er ikke norsk da:)

Anonymous poster hash: 7943e...e44
Skrevet

Vil tro de fleste ikke finner den sexy. Altså, de oppnår ikke "tenning" av en dame i bunad...

Personlig så mener jeg at bunad (snakker nå kun om damebunad) er et fint plagg. Jeg synes det er fint med bunad, og liker og bruke den på 17.mai og konfirmasjon og bryllup (i kirken og under middag,- så bytte). Men jeg føler meg ikke så veldig pen eller lekker i den. Det er bunaden som er fin. Selvsagt føler jeg meg ikke stygg, men jeg ser jo at det er et plagg som ikke fremheve meg og mine fordeler like bra som andre kjoler/finklær. Men igjen. Når man bruker bunad så pynter man opp omgivelsene sine. Det blir de og kjolen/-e som blir fokuset og ikke vi damer som er inni den.  

Derfor er det også veldig fint og bruke både i bryllup, dåp og 17.mai. Det er jo DAGEN eller andre personer som er i fokus, selv deltar man jo som "statist", og hva er mer vel respektabelt enn og se fin ut og pynte opp omgivelsene i stedet for og selv skulle vise seg frem? Men jeg er ikke noe "bunadsfantast" som mener alle burde ha en bunad og at det er det eneste rett. Er heller ikke mot at folk velger og pynte seg i annet, til tross for at de har bunad, på de nevnte dager :) Men jeg TROR det er dette som er en grunn til at mange liker og bruke bunaden sin. Altså, følelsen av og pynte opp uten selv måtte finne "perfekte out-fit" for den dagen til SIN kropp. For en bunad er i seg selv pynt nok, og alle bunader er fine (selv om det er diskuterbart...) og bunaden yter alle samme rettferd/urettferd. Føler jeg.......:)

Anonymous poster hash: 961f5...90a
Skrevet

Mannen synes det er sexy med tanke på hva som gjemmer seg under stakken. Husker den gangen han tok meg stående, bak bilen i et p-hus på 17.mai. ;)

Anonymous poster hash: e05cc...0f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...