Gå til innhold

Må kjøpe meg ny støvsuger i morgen og har egentlig ikke råd akkurat nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De av den billigste typen; hvor dårlig er de? Ser elkjop har helt nede i 3-400 kroner.

Anonymous poster hash: d7427...593

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en helt grei en på Europris til 299,-

Anonymous poster hash: 66479...418
Skrevet

De er veldig dårlige, like enkelt å fingerstøvsuge da gitt..

Skrevet

De holder en liten stund om du ikke har dyr og sånt :)

Skrevet

Har hund som røyter en del for tiden så avhengig av at støvsugeren suger opp hårene altså hehe;-))

Var veldig lite heldig tidspunkt, hadde vært bedre om den røk til høsten;/

Får prøve å lete litt å se hva jeg finner, rop ut om noen har noen spesifikke å anbefale som ikke koster så altfor mye.

Skrevet

Jeg har en fra europris har hatt den i 2-3 år og den funker helt greit.

Har ikke dyr da, men må nå bruke den flere ganger i uka allikevel med barn som drar med seg sand og annet inn

Anonymous poster hash: 066e4...5ad
Skrevet

Jeg kjøpte en billig på obs, den funker helt greit den. Men om du ikke har teppe på gulvet så funker tørrmopp egentlig mye bedre på hundehår :)

Skrevet

Sett på finn?

Skrevet

Har fra europris. Den suger opp alt så lenge posen ikke begynner å bli full. Går overraskende bra på teppe også. Litt irriterende med relativt små poser som må byttes ganske ofte.. Og litt slapp i slangen. Men gjør susen her, har hatt den i 7 år! ;-)

Skrevet

Jeg har en til 300 eller 400 fra Claes Olsson. Fungerer helt greit - i hvert fall etter at jeg fant ut at man kan stille styrken på suget :P

Så lenge du ikke har tykke tepper som skal støvsuges så holder den lenge.

Anonymous poster hash: fb53e...b43
Skrevet

Jeg kjøpte en billig på obs, den funker helt greit den. Men om du ikke har teppe på gulvet så funker tørrmopp egentlig mye bedre på hundehår :)

Jada, bruker mopp også men ja- har tepper:/ skal en ha en bra støvsuger er de jo himla dyre😳 Får kanskje prøve meg på en billig en og heller kjøpe en annen dyrere til høsten;-)

Skrevet

Sett på finn?

Nei, har jeg ikke tenkt på. Takk for tips.

Skrevet

De er veldig dårlige, like enkelt å fingerstøvsuge da gitt..

Hvilken er dårlige?

Anonymous poster hash: 16a9e...06b

Skrevet

Har hund som røyter en del for tiden så avhengig av at støvsugeren suger opp hårene altså hehe;-))

Får prøve å lete litt å se hva jeg finner, rop ut om noen har noen spesifikke å anbefale som ikke koster så altfor mye.

Jeg har denne, betalte 299 for den på Europris.

http://cdon.no/hvitevarer/volta-u2330-p20887543?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_term=Volta+U2330&utm_content=20887543&utm_campaign=kelkooclick_|household-appliances|Gulvst%C3%B8vsuger

Den fungerer bra, og jeg er veldig fornøyd. Merker ikke noe forskjell på denne ogden jeg hadde før til 2000 kroner. Jeg har katt som røyter enormt mye, men jeg har ikke så mye teppegulv da. Ulempen med denne og flere av de billige støvsugerene er at de har små støvsugerposer.

Skrevet

http://cdon.no/hvitevarer/volta-u2330-p20887543?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_term=Volta+U2330&utm_content=20887543&utm_campaign=kelkooclick_|household-appliances|Gulvst%C3%B8vsuger

Den fungerer bra, og jeg er veldig fornøyd. Merker ikke noe forskjell på denne ogden jeg hadde før til 2000 kroner. Jeg har katt som røyter enormt mye, men jeg har ikke så mye teppegulv da. Ulempen med denne og flere av de billige støvsugerene er at de har små støvsugerposer.

Tusen takk.

Så Elkjøp hadde noen billige- blant annet en i det merket. Tror jeg går for en slik eller lignende og har den så lenge den varer:-) takk igjen:-)

Skrevet

har en svindyr en! den funker ikke spes bra. var over 4.000,-

Anonymous poster hash: 48ac7...7d9

Skrevet

Tusen takk.

Så Elkjøp hadde noen billige- blant annet en i det merket. Tror jeg går for en slik eller lignende og har den så lenge den varer:-) takk igjen:-)

Bare hyggelig. Bare husk og sjekke at den ikke er så lav på watt, anbefales vel ikke noe særlig lavere enn 1600 watt tror jeg

Skrevet

Hvor bor du? Har en du kunne fått :)

Skrevet

Så utrolig hyggelig du var da, men jeg skal nok få klart kjøpt meg en til under 500 så da går det bra. Den får funke til høsten:-)

Men takk- du høres veldig hjertevarm ut👏😀🌹

Skrevet

Så utrolig hyggelig du var da, men jeg skal nok få klart kjøpt meg en til under 500 så da går det bra. Den får funke til høsten:-)

Men takk- du høres veldig hjertevarm ut👏😀🌹

Jo takk ;) bare hyggelig det.

Skrevet

Vi har den billigste fra Elkjøp. Den gjør jobben sin den selvom den blir fort full. Vi har hund og katt og den tar alt av hår og smuler.

Anonymous poster hash: 353bd...766
Skrevet

Vet du ikke har penger til denne nå, men hvis du skal kjøpe en dyrere til høsten og har pelsdyr så anbefaler jeg denne på det varmeste

http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/S8320/miele-cat-dog-stovsuger-s8320

Jeg har hatt både billige og dyre støvsugere, men ingen slår denne i forhold til å få vekk hår, fjerne lukt mm :-)

Anonymous poster hash: 16be3...237

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...