Gå til innhold

Guttenavn - det står mellom disse..

Anbefalte innlegg

Listen vår er kortet ned til disse: Olai, Julian, Joel, Isak og Timian. Hvilket navn liker dere umiddelbart best? Får dere evt. noen assosiasjoner til noen av de? Vi har en Jennie fra før... hvilket navn synes dere passer best? :)

Anonymous poster hash: a9e9e...ce1

Fortsetter under...

Annonse

Listen vår er kortet ned til disse: Olai, Julian, Joel, Isak og Timian. Hvilket navn liker dere umiddelbart best? Får dere evt. noen assosiasjoner til noen av de? Vi har en Jennie fra før... hvilket navn synes dere passer best? :)Anonymous poster hash: a9e9e...ce1

olai,joel og timian er veldig fint synes jeg :)

Listen vår er kortet ned til disse: Olai, Julian, Joel, Isak og Timian. Hvilket navn liker dere umiddelbart best? Får dere evt. noen assosiasjoner til noen av de? Vi har en Jennie fra før... hvilket navn synes dere passer best? :)

Anonymous poster hash: a9e9e...ce1

Timian :-) Har hørt om en liten Timian, og man tenker ikke på et krydder når man har vendt seg til navnet. Ellers ville jeg holdt en knapp på Isak.

Anonymous poster hash: ce45f...3b6

Annonse

Listen vår er kortet ned til disse: Olai, Julian, Joel, Isak og Timian. Hvilket navn liker dere umiddelbart best? Får dere evt. noen assosiasjoner til noen av de? Vi har en Jennie fra før... hvilket navn synes dere passer best? :)Anonymous poster hash: a9e9e...ce1

Olai, uten tvil, passer godt sammen med Jennie (som også var veldig fint :) ).

Timian er og blir krydder for min del. De andre navna synes jeg ikke klang så fint sammen med Jennie.

Anonymous poster hash: 87c47...ecc

Olai eller Isak. :)

Deretter Joel, så Julian og Timian. De jeg har møtt med navnet Julian har ikke vært så skarpe.. Timian er jeg ikke helt klar for enda, lyden er fin, men kjenner det bare som krydder. Men mange navn er jo dyr, mat, lyd eller andre ting, da.

Anonymous poster hash: 642f5...6f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...