Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Hei alle! Som overskriften sier, kan man med en blærescanner se et foster? Regner med at man må lete litt, men kan man i teorien se det på skjermen til blærescanneren på samme måte som man kan med vanlig UL? Anonymous poster hash: 79360...140
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Nei det kan man ikke se Hilsen sykepleier Anonymous poster hash: beb8e...8f2
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Ikke med mindre ungen eri blæra di. Anonymous poster hash: 2d7b5...dd3
LeonaN Skrevet 1. juli 2015 #7 Skrevet 1. juli 2015 Gammal tråd men hallo dere.. Ikke svar på ting dere ikke vet noe om.. Ja det går fint an å se ett foster med en blæreskanner,helt tåpelig at noen svarer nei og skriver dem er Spl. Jag har sett babyen i magen min med blæreskanner på jobben min etter spurt både lege og spl. Man kan velge 2D som ett valg og ser da på samme måte som på ultralyd bare i mindre skala. Såg ryggrad,lårbein og profil tydelig
LeonaN Skrevet 1. juli 2015 #8 Skrevet 1. juli 2015 Ps,da skanner man livmodern å ikke blære hvis dere ikke skjønnte det 😉
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #9 Skrevet 1. juli 2015 Blærescann får man bare opp hvor mye det er i blæra! Kan ikke se noe som på en ul, om det er disse små mobile apparatene som vi bruker på jobb du snakker om. Anonymous poster hash: 98dec...ff4
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #10 Skrevet 1. juli 2015 Gammal tråd men hallo dere.. Ikke svar på ting dere ikke vet noe om.. Ja det går fint an å se ett foster med en blæreskanner,helt tåpelig at noen svarer nei og skriver dem er Spl. Jag har sett babyen i magen min med blæreskanner på jobben min etter spurt både lege og spl. Man kan velge 2D som ett valg og ser da på samme måte som på ultralyd bare i mindre skala. Såg ryggrad,lårbein og profil tydelig Da ble det ikke brukt blærescanner. En blærescanner måler kun væskevolum, det sees som et grafiskbilde. Du ser intet annet med en ren blærescanner. Anonymous poster hash: 16d17...fca
LeonaN Skrevet 1. juli 2015 #11 Skrevet 1. juli 2015 (endret) Er en ren blæreskanner av den nye typen,der en kan velge voksen,barn eller 2D. Kan ikke se på voksen å barn men på 2D. Så ja med den typen går det,kanske ikke med andre eldre en ikke har forskjellige typer valg på. Endret 1. juli 2015 av LeonaN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå