Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Hva synes/tenker dere? En dame og en mann er i gang med sex, dama og mannen blir enige om at han skal sprute inni henne... Det går noen mnd, dama er gravid. Mannen får vite det og mannen begynner å presse dama til å ta abort?? (de er ikke kjærester). Anonymous poster hash: d5245...f34
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 At de begge er litt spesielle og ubetenksomme, som har usikker sex uten å tenke konsekvenser overhodet! Begge vet vel hva som kan skje dersom man har ubeskyttet samleie.. Dette kommer jo mye an på forholdet disse to i mellom, hvor godt man kjenner hverandre osv.. Til syvende og sist er dette kvinnen sitt valg uansett.. Anonymous poster hash: 32dc7...280
mamma'n til 2 :) Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Mannen= idiot og uansvarlig. Dama =naiv og uansvarlig. Nå mener jeg ift ditt eksempel altså. De var begge med på dette,de var enige (tydeligvis) om å ikke bruke prevensjon,og da er de klar over at dette kan skje. Å bruke abort som "angrepille" syns jeg ikke noe om,når de faktisk har blitt enige om å ha sex uten prevensjon. Vil man ha barn,bør man være enige om det. Vil man ikke ha barn,bruker man prevensjon. Er man usikker,bruker man prevensjon. Det er min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå