Gå til innhold

Hvordan tilberede ytrefilet av svin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en slik "pølse"liggende. Skulle egentlig grille men blir ikke noe av. Noen som har en god oppskrift/tips til hvordan tilberede den i ovn? :-)

Anonymous poster hash: c60c4...fd7

Fortsetter under...

Skrevet

Den er god tacomarinert, helstekt :)

Anonymous poster hash: 82e5f...bb2

Skrevet

Frese stekeskorpe på den i stekepannen og legg den i en ildfast form i stekeovnen.

Jeg personlig ville nå lagt den på grillen uansett og "det blir grilling" eller ikke. Er jo bare å lage tilbehøret inne, spise inne og ha en vanlig middag inne, men fileten er grillet ute... 20 min på grillen og den er perfekt :)

Anonymous poster hash: 33db4...4ae
Skrevet

Frese stekeskorpe på den i stekepannen og legg den i en ildfast form i stekeovnen.

Jeg personlig ville nå lagt den på grillen uansett og "det blir grilling" eller ikke. Er jo bare å lage tilbehøret inne, spise inne og ha en vanlig middag inne, men fileten er grillet ute... 20 min på grillen og den er perfekt :)

Grillen var ødelagt så må kjøpe ny i morgen så derfor blir det ikke tolking som planlagt;-))

Skrevet

Grillen var ødelagt så må kjøpe ny i morgen så derfor blir det ikke tolking som planlagt;-))

Tolkning=grilling;-)

Skrevet

Da hadde jeg strimlet og woket den tror jeg...

Annonse

Skrevet

Helsteker i panne eller ovn. Bruker bare salt, pepper og smør på :)

200grader, halvtime på kg og halvtime på ovn ;)

Skrevet

Vi bruker å brune alle sider, og så pakke den inn i aluminiumsfolie og la den hvile 15-30 min :-)

Skrevet

Det skal vi også ha i dag. Bruner den først på stekepanne. Har den i ildfast form i ovnen, med steketermometer. Tar den ut når kjernetemperaturen er ca 73-74 grader. Har ovnen på max 200 grader, jo bedre tid du har, jo lavere temperatur.

Anonymous poster hash: 1ce49...2b8

Skrevet

Marinering og helsteking.

Svin stekt i mindre biter og uten marinering er aldri godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...