Gå til innhold

Er det ikke så at en strek er en strek?

Anbefalte innlegg

Har tatt en billigtest, er på rugedag 10.

Kunne ikke se noe etter 1 min, etter 3 var det en veldig svak strek men vanskelig å se om det var farge på den og etter 4-5 min var var det ikke lenger tvil om at det var en strek med farge. Da må det vel være greit? 

Fortsetter under...

Jeg får det samme. Tester sterkere og sterkere for hver dag med billigtester, men det tar tid før streken kommer opp. Etter 4 min syntes streken, men etter ca 10min er den veldig tydelig. Testet med cb i dag, da kom krysset opp klart og tydelig med engang. Så tilbake til spørsmålet, en strek er en strek :-) Gratulerer så mye:-)

Anonymous poster hash: c62e1...5a5

Jeg får det samme. Tester sterkere og sterkere for hver dag med billigtester, men det tar tid før streken kommer opp. Etter 4 min syntes streken, men etter ca 10min er den veldig tydelig. Testet med cb i dag, da kom krysset opp klart og tydelig med engang. Så tilbake til spørsmålet, en strek er en strek :-) Gratulerer så mye:-)

Anonymous poster hash: c62e1...5a5 [/acronym

Takk for det. Tror jeg for prøve med en CB i morgen ;-) Og masse gratulerer til deg og :-) Ser ut til at det blir januar baby på oss :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...