Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

her? Men som alikevell ikke blir gravid?

Anonymous poster hash: 0a264...153
  • 2 uker senere...
Skrevet

Eg har alltid hatt ca 32 dager men ble ikke gravid, viste til og med at eg ikke hadde el på prøver legene tok. Men det er alltid håp:) har en sønn etter prøverør

Skrevet

Jeg har hatt naturlige sykluser siden tenårene. Ingenting gav uttrykk for at noe kunne være galt før jeg og sambo skulle prøve å bli gravide. Etter ett år ble vi henvist til lokal gynokolog, og meldingen derfra var at alt så helt normalt ut. Vi ble henvist til prøverør mye pga alder, men fikk ikke time før i høst. Vi prøver dermed nå privat og det var der legen kom med den brutale tilbakemeldingen: Du har PCOS. Det viste seg at jeg hadde litt for mange follikler og antydning til litt for mye behåring, så derav beskjeden. Er nå midt inni første IVF runde, men glad vi fikk et svar på problemet :)

Skrevet

Anonymous poster hash: 6fce9...cee

Skrevet

Anonymous poster hash: 6fce9...cee

Skrevet

Jeg har hatt naturlige sykluser siden tenårene. Ingenting gav uttrykk for at noe kunne være galt før jeg og sambo skulle prøve å bli gravide. Etter ett år ble vi henvist til lokal gynokolog, og meldingen derfra var at alt så helt normalt ut. Vi ble henvist til prøverør mye pga alder, men fikk ikke time før i høst. Vi prøver dermed nå privat og det var der legen kom med den brutale tilbakemeldingen: Du har PCOS. Det viste seg at jeg hadde litt for mange follikler og antydning til litt for mye behåring, så derav beskjeden. Er nå midt inni første IVF runde, men glad vi fikk et svar på problemet :)

Vet du hvorfor det er negativt med for mange follikler? Lurer på om jeg har samme problem.

Anonymous poster hash: 365e6...b2c

Skrevet

Det er jeg usikker på. Jeg husker ikke om jeg fikk et svar på det av legen, men jeg skjønte det slik at det var et problem. Jeg fikk inntrykk av at ca. 10-13 var vanlig men over dette var et problem. Tror det fører til at jeg ikke har eggløsning, i hvertfall ikke hver måned. Kanskje noen andre som vet?

Skrevet

Anonymous poster hash: f4a36...fe1

Skrevet

Anonymous poster hash: f4a36...fe1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...