dunderoglyn Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Leter etter navn til 3. mann, og synes d er vanskelig for d vrimler av unger rundt de to andre som liksom har "brukt opp" alle de navnene vi likte før. Smaker nå på navnet Varg, men føler lurer på om d forplikter litt? Kan man hete Varg og være f. Eks. Sjenert og følsom? Hvilken person assosierer du m d navnet?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Utrolig stygt,hadde styrt unna Anonymous poster hash: 75212...76c
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Jeg synes det er veldig hardt. Tenker Varg Vikernes med en gang Ikke en sjenert og følsom gutt, nei. Anonymous poster hash: 51ae4...1df
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Varg Vikernes, tenker jeg da. Kirkebrann, satanisme og ren galskap. Ustabil person, tenker jeg rett og slett. Anonymous poster hash: 1a8ba...63a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Gutten vår heter Varg å han er ingen råtass. Han er en sjenert liten mammadalt med glimt i øye, som elsker å kose med søsknene sine. det er gutten som skal gjøre navnet og ikke navnet som skal gjøre gutten Anonymous poster hash: 022cf...011
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Ravn, Falk og Storm er navn i samme gate synes jeg. Liker du noen av dem? Anonymous poster hash: 2c9f8...00b
dunderoglyn Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2014 Takk for meningen 😊 enig at d er litt dumt om en person kan ødelegge et navn. Falk og Storm er også fine navn, Ravn heter vel hun jenta i kaptein sabeltann- serien, og jeg er litt skeptisk til navn som kan brukes av begge kjønn..
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Når jeg hører navnet tenker jeg at han er enten aggressiv og rampete eller ekstremt sjenert og spesiell. Kan dessverre ikke se for meg en "normal gutt", men det har jo ingen ting å si hvis jeg først møter en trivelig person som heter det. Kjenner ingen med det navnet. Synes helt ærlig at navnet er mørkt, hardt og ekkelt, men alle har forskjellig smak. Jeg er ikke så glad i navn av denne typen, og høres så ut som marg (marg og bein), arg, eller jeg ser for meg en stygg og siklende varulv. Men det er dere som skal like det! Anonymous poster hash: 8d160...677
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå