Gå til innhold

Får nesten 30.000 utbetalt hver måned etter skatt, synes dere det er en grei lønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før skatt har jeg 43.000 kroner. Kunne gjerne tjent enda mer, men mulig jeg er kravstor?

Anonymous poster hash: bbc98...897
Skrevet

Jeez. Jeg har utbetalt 23k, og klarer meg fint på det. Hvem vil ikke ha mer penger, selvsagt ville jeg hatt mer, men 30k utbetalt er bra. Ikke bare greit, men bra.

Skrevet

Her var rette plassen å gni det inn. Mange lever på et minimum, ned i 13000. Hva pokker vil du oppnå med å skryte av dine 30000?

Anonymous poster hash: 2f13f...026

Skrevet

hva jobber du med?

Anonymous poster hash: 549db...c93
Skrevet

KOmmer jo også an på gjeld og hvor mye du skatter. Du tjener vel kanksje rundt 500 000,- i året

Anonymous poster hash: dab89...c34
Skrevet

Jeg kan ikke uttale meg om lønnen din uten å vite hva du nedlegger av arbeid, har av ansvar og har tatt av utdanning.

Spørsmålet er så dumt at jeg er tilbøyelig til å si du trolig er overbetalt og bør juble herfra til banken.

Anonymous poster hash: 912d7...a6c
Skrevet

Ja du tjener godt. Gratulerer :)

Skrevet

Hva betyr det for deg som mor hva vi synes om det? Er det følelsen? 

Anonymous poster hash: bb7db...fca
Skrevet

Det kommer helt ann på hva man er vant til. Jeg har utbetalt over dobbelt så mye så jeg synes ikke det er mye, men for de fleste så oppfattes nok det som en god lønn.

Anonymous poster hash: c444d...814
Skrevet

Tja, det er vel rett over en gjennomsnittlig industriarbeiderlønn, så helt greit?

Kommer jo veldig an på hvilken utdanning, bakgrunn og yrke du har, samt erfaring og hvor i landet - så umulig å si noe verken fra eller til.

Skrevet

Dette bør du vel kunne svare på selv?

Anonymous poster hash: 7dc59...3c7

Skrevet

Jeg synes ikke det iom at jeg tjener dobbelt så mye. Men gjennomsnittlig er det vel en grei lønn!

Anonymous poster hash: 490e7...ffa

Skrevet

Har 38.000 utbetalt som lege, og synes at summen i seg selv er høy, men sett i lys av mye, mye jobb, lite fritid, mye ansvar, høye låneutgifter og særdeles ubekvemt arbeidstider er lønnen ikke spesielt høy.

Anonymous poster hash: 7bbf8...558

Skrevet

lt grei. Har selv 62000 brutto. Synes ikke det er mye, men er vel ganske bra relativt sett.

Anonymous poster hash: 18877...046

Skrevet

Har 38.000 utbetalt som lege, og synes at summen i seg selv er høy, men sett i lys av mye, mye jobb, lite fritid, mye ansvar, høye låneutgifter og særdeles ubekvemt arbeidstider er lønnen ikke spesielt høy. Anonymous poster hash: 7bbf8...558

Skikkelig underbetalt lege da eller??

Anonymous poster hash: 7dc59...3c7

Skrevet

Det er ikkje langt unna bruttolønna mi. Eg har master og jobbar i det offentlege, utbetalt ca 20.000....

Anonymous poster hash: a306e...6f4
Skrevet

Har 38.000 utbetalt som lege, og synes at summen i seg selv er høy, men sett i lys av mye, mye jobb, lite fritid, mye ansvar, høye låneutgifter og særdeles ubekvemt arbeidstider er lønnen ikke spesielt høy. Anonymous poster hash: 7bbf8...558

Skikkelig underbetalt lege da eller?? Anonymous poster hash: 7dc59...3c7

Underbetalt? Vil tro hun har rundt 7-800 000 i året, det er mer enn nok, leger jobber ikke så mye mer enn andre.

Anonymous poster hash: bd7c8...cf1

Skrevet

Heldig. Jeg har ca 26, men får ikke baksmell da.;)

Skrevet

Bra det :)

Samme som mannen min har.

Jeg ligger langt under det som kokk.

Anonymous poster hash: 4fcb3...98c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...