Gå til innhold

7 mnd og setter seg opp selv, men.......

Plutselig_gravid

Anbefalte innlegg

..........han klarer jo ikke å sitte. Er ikke stødig i det hele tatt. Blir mange kuler, blåveiser og neseblod.

Han har aldri ålet. Gikk opp på alle fire ved 5 mnd og begynte å krabbe for fullt for et par uker siden. Her er/har det også vært mye knall og fall. For ofte når han er i krabbestilling så strekker han bena ut slik at han står på tærne samtidig som armene er strak. Han har ved noen anledninger mer eller mindre stupt kråke :P

Blir helt svett jeg. Prøver å ha han på tepper og matter for å unngå skader, men han er jo overalt nå. 

Har 3 andre barn og de har sittet stødig før de har satt seg opp selv og så har de ålet seg en god stund før de har krabbet. 

Flere som har opplevd dette? 

Kan han ha en svakhet i ryggen? Jeg har nemlig tenkt litt over at jeg fremdeles må ha en hånd godt opp på ryggen når jeg bærer han fordi han har en tendens til å falle bakover hvis dere skjønner. Sitter vinglete i spisestolen sin også, selv om han har pute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er bekymret ville jeg bedt hs se på det/evt henvis etil fysioterapeut i kommunen. Det er gratis!

Anonymous poster hash: b5dbe...a65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

7 1/2 mnd her, han åler seg bittelitt, sitter ikke,setter seg ikke opp, krabber ikke, og jeg må holde en hånd på ryggen hans når jeg bærer han :-) så tror ikke du har noe å bekymre deg for, men er du usikker er det bedre å gå en gang for mye til lege enn en gang for lite ;-) Sikker på at alt er i skjønneste orden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sjangler som bare det, og det er helt normalt at det tar tid å få kontroll over kjernemusklaturen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...