Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #51 Skrevet 12. mai 2014 Har svindyre forlovesesringer som kommer til å bli brukt som gifteringer også, da graverer vi bare og datoen for bryllupet inni . Har hverandres navn med diamanter utenpå Anonymous poster hash: 0c8f5...5be hvordan er det med gravering på utsiden? tenkte jeg skulle gjøre det med våre ringer istedet for å kjøpe nye. Gikk helt fint å gravere navnene utenpå ringene bør vel ha en viss bredde(våre er veldig brede) for at det skal synes og ikke minst se pent ut Var visst også lettere å gravere på hvitt gull enn gult gull( ikke spør hvorfor, jeg er ingen gullsmed) Synes det er kjempefint med navnene utenpå! Virker ikke som det er så mange som har det heller Vi setter også på en liten diamant i ringene pr år som går og jeg har "grått" meg til enda en hjerte-diamant hvert 3. år❤️Hehe Anonymous poster hash: 0c8f5...5be jeg og min eks hadde også ringer med diamant og navn utenpå ringene(5 år siden) tror ikke det er så uvanlig lenger, men fint er det. Anonymous poster hash: e3969...56f
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #52 Skrevet 13. mai 2014 Har begge på samme finger. Forlovelsesringen er litt stor så gifteringen holder den på plass. Anonymous poster hash: 2e09b...012
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #53 Skrevet 14. mai 2014 Jeg hadde kun giftermål i 10 år. Så fridde gubben endelig å da ble det forlovelsesring også på meg Bruker begge daglig På samme finger. Gifteringen er minst og ligger ytterst I følge amerikansk tradisjon skal gifteringen innerst - to keep it closest to your heart! Anonymous poster hash: 63cf6...931 Øh, W R O N G !!! Anonymous poster hash: a319e...ccc
Isola&Lille+julegave Skrevet 14. mai 2014 #54 Skrevet 14. mai 2014 Dårlig gjort å spamme tråden til HI med masse krangling om definisjonen av "svinedyrt"! HI: Jeg har bare giftering, som vi tok på oss da vi giftet oss - ingenting før bryllupet. Men ønsker å bruke en pen sum fra penger jeg arvet etter min mor for å kjøpe meg en diamantring som kan passe inntil gifteringen. Da er planen å bruke begge to sammen på samme finger, hver dag! Har også en enstens diamantring som jeg ofte bruker på motsatt hånd som gifteringen. (Ser ut som forlovelsesring, men jeg har kjøpt den selv - som premie til meg selv etter endt seksårig utdannelse for ti år siden.) Anonymous poster hash: de04e...72d Åh, det var fin premie! Jeg kjøpte ps3 i premie til meg selv etter 6 års utdannelse.. Litt forskjell! Har nesten ikke brukt den heller! Hahaha! ... Skulle kjøpt ring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå