Gå til innhold

Få ut luft??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en baby på 4,5 måned som er full av luft i magen. Jeg tror det er pga hun svelger mye under amming osv. Og ofte hører jeg henne svelge masse luft når hun hikker osv. Hva kan jeg gjøre for å hjelpe henne med å få ut dette? Hun har mye vondt i magen:( Fant blod i avføringen hennes, legen sier det mest sannsynlig er pga rifter i tarmene pga de er irriterte... Vil ikke ha det slik!

Anonymous poster hash: dd6be...a0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg henne på ryggen og gjør sykleøvelser med bena eller legg henne på magen over knærne dine og masér ryggen hennes.... Sykleøvelser har funket her hvertfall de gangene han har hatt luft her:)

Pass også veldig på hva du spiser..unngå sterk mat, kål, løk osv som gir luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blod i avføringen??? Kontakt helsestasjone. Tipper reaksjon på melkeprotein. Jeg kuttet det, og babyen er nå tilfreds:) Magevondt på så stor baby bør undersøkes. Legen høres ikke helt god ut, spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det hørtes logisk ut det legen sa? Jeg har kuttet ut melkeprodukter, spiser ikke kål eller løk. Tusen takk for andre tips:) 

Blod i avføring som reaksjon på melkeprotein må vel også være pga irriterte tarmer uansett, slik legen sa? Hun hadde forresten ingen infeksjon, eller feber, og ikke lav blodprosent.

Anonymous poster hash: dd6be...a0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...