Gå til innhold

P-pilleslutt og svak blødning

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp sluttet på p-piller, tok siste på mandag (Jippi! :) ). I dag (lørdag) fikk jeg en svak blødning, lys rosa (etter aksjeinnleggelse;) (ikke skjedd før etter slikt)). Blødning når jeg har hatt hormonfri uke på p-pillene har alltid startet brunt, men raskt blitt mye og rødt/mørkt rødt. Noen som har erfaring med en så svak blødning? Er det sannsynligvis en bortfallsblødning? Kan den være så svak fordi jeg ble ferdig med forrrige for ikke så lenge siden (sluttet midt i brettet, tok 1 pille på uke nummer to), eller fordi kroppen er litt forvirret? Eller kan jeg være gravid likevel? Er nok for tidlig til å være festeblødning.

Erfaringer eller innspill?

Det kan jo ta litt tid før man blir gravid, men er så spennende! :)

Anonymous poster hash: e0c11...f53
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144140574-p-pilleslutt-og-svak-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan vel være at du har fått en rift også, eller at det henger igjen fra p pillene? Eller kanskje kroppen forbereder seg på mens etter pilleslutt. Eller så kan det være at du har el? Lest at man kan ha litt farge i slimet da også. Samt at man er ekstra fruktbar om man har tegn til blod rundt el.

Men du har jo nettopp sluttet på pillen, så det tar jo ofte noe tid før kroppen er tilbake til normalen. Kjøp noen el tester på nett, så kan du følge litt med selv og kartlegge litt hvordan kroppen oppfører seg. Billige-tester.no har rimelige el- og graviditetstester. 

Men krysser fingrene for at det klaffer fort for dere :)

Anonymous poster hash: 47daa...d66

Takk for svar:) Det har fortsatt, ble litt mer utover dagen, men forholdsvis lite i går og i dag. Aldri hatt så lite noengang, men er nok p-pilleslutten som forstyrrer litt;) Håper det stabiliserer seg snart, og at det klaffer fort:)

Anonymous poster hash: e0c11...f53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...