Elskerhøsten2014 Skrevet 10. mai 2014 #26 Skrevet 10. mai 2014 Småis : Snickers Kuleis : Bubble gum Softisstrø : Lakris og banan,klarer ikke velge Is i boks : vel dreamis Ellers er jeg veldig glad i Frozen Yougurt med masse digg på
Mandala Skrevet 10. mai 2014 #27 Skrevet 10. mai 2014 Dette var noe for meg, jeg eeeelsker is! Småis : Ingen skiller seg ut, jeg elger oftest Magnum eller KroneisKuleis: Pistasj og sjokoladeSoftis strø : oboyIs i boks : Her er alle godbitene. Ben&Jerrys med sjokolade, enten vanilje is med sjokoladerundinger eller brownies-isen. Premium har gode iser, der vinner whiskey-isen. Dream er gode, spesielt sjokolade og vanilje med cake dough. Å, skulle ønske jeg hadde is....
Flettfrid og lilleprins Skrevet 10. mai 2014 #28 Skrevet 10. mai 2014 Sandwich Pistasj Jordbærstrø Please Sitron
Frøken Ubesluttsom Skrevet 10. mai 2014 #29 Skrevet 10. mai 2014 (endret) Småis: Royal (husker ikke hva mer den heter, grønt papir, ny i fjor eller forrige året) Kuleis: pistasj Softis: sjokolade som stivner på isen Is i boks: Absoludte favorittis: pistasjis med sjokoladebiter. Endret 10. mai 2014 av Fiskebollerihvitsaus..
stratosku Skrevet 10. mai 2014 #30 Skrevet 10. mai 2014 Småis : VaniljestangKuleis: Sjokolade med sjokoladebiterSoftis strø : Sjokolade og tutti fruttiIs i boks: Ben & Jerry chocolate fudge brownies
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #31 Skrevet 11. mai 2014 Småis: Sandwich. Har dessverre fått cøliaki, og jeg håper inderlig at det kommer en glutenfri Sandwich snart! Kuleis: Pistasj eller peanøtt&karamell. Strø: Jordbærstrø. Aller helst karamellsaus, da. Boksis: Mövenpick med karamellfudge. Må likevel si at favoritten min nå for tiden er fro'yo hos Funky Frozen Yogurt. Kokosis med masse fruktbiter, daimstrøssel, fudge og juicy balls er fantastisk nå i solen. Flaks at jeg må passere den på vei hjem fra jobb Anonymous poster hash: 33081...f69
DramaMama Skrevet 11. mai 2014 #32 Skrevet 11. mai 2014 Jeg elsker is i alle former og smaker... Is er digg! Småis: Sandwich eller solois Kuleis: Ekte vanilje eller bringebærsorbet Strø: Rosa (usikker på om det skal være bringebær eller jordbær) og lakris Boksis: Creme Brulee eller pistasje Men - jeg er ikke spesielt glad i Ben & Jerrys. Oppskrytt og overpriset.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #33 Skrevet 11. mai 2014 Småis: pæreis eller sandwich Kuleis: pistasj og jordbær Softis: i beger med oboy Begeris: creme brulee Anonymous poster hash: d76fe...940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå