Gå til innhold

Hvor stor terrasse/platting/veranda har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bygge ny platting og den blir da 35 kvm. Kunne hatt større, men vil ikke ta for mye av hagen. Har også 12 kvm veranda på kjøkkensiden med morgensol og ca 20 kvm i 2. Etasje med kveldssol.

Anonymous poster hash: c344e...2e5

Fortsetter under...

Skrevet

Ca 150.

Deeeeeilig. Hater å klippe gress.

Anonymous poster hash: b7057...986

Skrevet

Terrasse på 15kvm, bor i leilighet i blokk. Men er sol fra kl 12 til den går ned nå :) og ikke noe innsyn :))

Anonymous poster hash: b22db...c9f

Skrevet

Vi har 28 kvm, og stor hage, deilig. Sol fra kl 09 til den går ned ca 23 om sommeren :-)

Skrevet

Ca 60 kvm, og akkurat passe til å romme sofagruppe og spisebord til ca 10 stk. uten at det blir trangt. Kunne hatt større da vi hatt mye plen fortsatt.

Anonymous poster hash: 69acc...e31

Skrevet

Ca 60 kvm, og akkurat passe til å romme sofagruppe og spisebord til ca 10 stk. uten at det blir trangt. Kunne hatt større da vi hatt mye plen fortsatt.

Får dere ikke plass til mer enn sofagruppe og spisebord på 60 kvm, det er jo like stort som leiligheten min det

Anonymous poster hash: dd3e7...374

Annonse

Skrevet

Ca 20 + stor hage. Har en på 10 på andre siden av huset også, men den bruker vi ikke.

Anonymous poster hash: 20ea0...a02
Skrevet

Får dere ikke plass til mer enn sofagruppe og spisebord på 60 kvm, det er jo like stort som leiligheten min det

Anonymous poster hash: dd3e7...374

Haha! Godt poeng😊

Hi

Anonymous poster hash: c344e...2e5

Skrevet

Ca 70 kvm tenker jeg. Bare så kjipt at vi har sol kun fram til kl 14 :( Men ungene gir seg katta i den sola, de leker og sparker på sparkesykkelen på verandaen og koser seg max. Har stor hage i tillegg, og der har vi sol til ca kl 15.

Skrevet

Ca 60 m2. Holder på å bygge den nå å gleder meg masse til å då den ferdig:-):-)

Skrevet

Den er heldigvis ikke så stor, og bygget kun for å få sittemulighet utenfor kjøkkenvinduet. Har ikke så veldig sansen for plattinger med hus på. Har for øvrig nok av sitteplasser rundt omkring ellers i hagen.

Skrevet

Terasse på 30 kvm og platting på 15 kvm. Bor i rekkehus.

Anonymous poster hash: af93a...907

Skrevet

En terrasse på 15kvm, en platting i hagen på ca 40kvm og hagen som er ca 40kvm..

Annonse

Skrevet

Har ikke platting. Gi meg penger, så skal jeg bygge en.

Anonymous poster hash: 4d5e9...83b

Skrevet

Ca 150.

Deeeeeilig. Hater å klippe gress.

Anonymous poster hash: b7057...986

Vi har rundt det samme, men har i tillegg masse plen. Hater å klippe gress, men liker å ha det :-)
Skrevet

Mellom 110 og 120 kvm.

Huset er på 250 kvm og tomta på 2 mål, så det ser helt greit ut i forhold til hverandre ;)

Elsker stor terrasse, om sommeren har vi et sånt stort badebasseng til ungene i ene enden (5500 liter), har spiseplass med levegg og terassemarkise over og to sittegrupper. Ene sittegruppen er under tak, med spotter i taket og varme, sitter mye der og leser, skravler, deler en flaske vin e.l. om kveldene/sommernettene. Sol til den går ned i 22-tiden om kvelden. Herlig :)

Anonymous poster hash: d1660...82b
Skrevet

Har ca 90 kvadratmeter og sol fra tidlig morgen til sen kveld. Har stor tomt så har fortsatt over 1,5 mål med gress så den tar ikke så mye av hagen.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ca 40 kvm, tenker jeg, ca 12 under tak. Der har vi sofagruppe. Deilig å kunne la putene "bo" ute hele sommeren. Har to terrasser og en veranda, bruker alle, men forskjellige sittegrupper.

Skrevet

40 kvm. Og 2 mål tomt. Skulle hatt større terasse. Blir mye plenklipp og hekketrim :)

Skrevet

Vi har ca 60 kvadrat med terrasse. Skal bygge den større til høsten, samt tak over ca 25. Den nye blir totalt ca 120

Anonymous poster hash: e9dd6...196

Skrevet

Veranda ca 60kvm

Platting 35 kvm

Masse plen og hage i tillegg.

Fint ute, mer slitent inne.

Anonymous poster hash: 3c525...cd6

Skrevet

ca 18 kvm. bor i 3´ etasje i blokk, med sol hele dagen, elsker terrassen vår den er herlig på sommeren :D har kjøpt meg sol seng med masse gode puter, gleder meg til å ligge der å lese en varm sommer dag :)

Anonymous poster hash: 2836d...684

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...