Gå til innhold

Barnevennlig sofa? Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: e8a23...77e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karlstad fra IKEA med vaskbart trekk :) evt en skinnsofa.

Skrevet

Ektorp, men husk vedlikehold for å unngå nedsunkne puter :) 

Skrevet

Vi har IKEA-sofa med vaskbare trekk. Anbefales på det sterkeste!!!

Anonymous poster hash: 05ad9...4e9

Skrevet

Takker så masse for tips :) Da blir det en tur til Ikea. Perfekt hvis det er avtakbart trekk ja. Jippi! Håper bare den er ok å sitte i da. De som er der. Hva synes dere? :)

Skrevet

Vi har IKEA-sofa med vaskbare trekk. Anbefales på det sterkeste!!!

Anonymous poster hash: 05ad9...4e9

Har dere også Karlstad/Ektorp? :)

Skrevet

Jeg har Ektorp på hytta og synes den er kjempegod å sitte/ligge i!

Skrevet

Har karlstad og synes den er god både å sitte i, krølle seg oppi og ligge i :)

Skrevet

Jeg synes ikke IKEA-sofaene har så god sittekomfort, dessverre.

Anonymous poster hash: c98cb...b50

Skrevet

Vi har svart skinnsofa - utrolig praktisk med små barn. Kan bare tørke av evnt søl og møkk.. Slipper å være hysterisk hver gang de setter seg :-D

Den er helt ok å se på også, selv om jeg gleder meg til den dagen vi kan ha en lys og fin sofa i stoff :-D

Anonymous poster hash: 093cf...9dc

Skrevet

Vi har svart skinnsofa - utrolig praktisk med små barn. Kan bare tørke av evnt søl og møkk.. Slipper å være hysterisk hver gang de setter seg :-D

Den er helt ok å se på også, selv om jeg gleder meg til den dagen vi kan ha en lys og fin sofa i stoff :-D

Anonymous poster hash: 093cf...9dc

Jeg har hatt både svart skinnsofa og stoffsofa med vaskbart trekk fra Ikea. Stoffsofa overgår alt her i huset, så og si 90 % av flekker går bort med klut, og man slipper alt det ubehagelige med skinnsofa. Jeg trodde også før at skinnsofa var praktisk og at man "måtte" ha kald og klam sofa med små barn, helt til jeg fikk stoffsofa og erfarte at det faktisk ikke var trøblete i det hele tatt ;)

Skrevet

Jeg har nr 2 på vei nå og er dritt lei min nedsotte, lyse tøysofa som bestandig er full av flekker! Hvis vi renser den tar det 2 dager før den ser like jævlig ut igjen. Nå skal vi flytte, og sofaen havner på dynga så fort vi ikke trenger den mer. Vi skal ta over den gamle skinnsofaen til mine foreldre (okseblod-farget) og den skal vi ha frem til at vi er ferdig med småbarnsperioden. Så får det så være at den er stygg, klam osv. Den er god å sitte i og enkel å holde ren!:) gleder meg til å få skinnsofa!:-)

Anonymous poster hash: 922a6...b6d

Skrevet

Sofa i microfiber er like lett å rengjøre med klut som skinn, ingenting trekker seg inn.

og så har den varme komforten til stoffsofa.

Vi har en 7 år gammel microfibersofa og 3 små barn, ingen flekker. Har aldri trengt å ta av trekkene for vask, har holdt med fuktig microfiberklut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...