Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Hedda eller Clara? Mellomnavn? Anonymous poster hash: 759f5...873
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Clara! Hedda er mer brukt. Clara Sofia Clara Marie Clara Charlotte Clara Margrethe Clara Elisabeth Clara Sienna Clara Belle Clara Elise Clara Pauline Clara Hermine Clara Kristine Clara Camilla Clara Mathilde Clara Josefine Anonymous poster hash: 751df...070
Giss Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Stemmer på Clara. Utrolig vakkert. Jeg synes ikke det trenger mellomnavn. Om dere likevell ønsker det syns jeg Clara Viktoria er pent.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Er det mange som tenker på Klara ku? Hva forbinder dere med Hedda? Clara? Anonymous poster hash: 759f5...873
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Jeg liker best Hedda, selv om Clara er fint det og. Anonymous poster hash: 300fa...2da
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Begge er fine. Blir ikke feil uansett. Noen forslag til dobbeltnavn: Clara Mathilde Clara Elise Clara Lovise Clara Pauline Clara Ingeline Hedda Constanse Hedda Fredrikke Hedda Cornelia Hedda Sofia Hedda Serine Hedda Synnøve Hedda Johanne Anonymous poster hash: 75b94...167
Suebird Skrevet 11. mai 2014 #9 Skrevet 11. mai 2014 Clara! Nydelig navn, som fint kan brukes mer enn det gjøres idag. Hedda liker jeg egentlig ikke klangen på. Og så tenker jeg litt på fotball... Å head'e en ball... "Hedda'ru ballen eller?!" Clara Constanse Clara Frederikke Clara Emilia Clara Augusta Clara Cornelia Clara Fernanda Clara Elanor Clara Eleanor Clara Leonora Clara Vilhelmine Clara Aurelie
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Clara! Clara er nydelig og vakkert, Hedda synes jeg er kjedelig og har lite klang. Clara Cornelia likte jeg! Nydelig! Alle forslagene til Suebird er veldig fine, velg noen av de;) Ellers kan jeg legge til at jeg spurte mannen min som satt her.. "Hedda! Enda så stygt jeg synes det er. For Klara er en ku." Han lurer på hvorfor det ikke er noen andre alternativer. Men han er ikke så "inne i navnetrendene", da. Jeg ville nok ikke valgt Clara selv, men først og fremst fordi det er så mange andre navn jeg liker veldig godt. Tror ikke barn i dag har samme assosiasjoner som vi har, uansett. Med et mellomnavn har jo barnet mulighet til å bruke det, hvis det skulle bli et problem, også. Anonymous poster hash: ab4a1...502
shari_z Skrevet 12. mai 2014 #12 Skrevet 12. mai 2014 Er det mange som tenker på Klara ku? Hva forbinder dere med Hedda? Clara? Anonymous poster hash: 759f5...873 Jeg har en Clara, synes navnet er så vakkert (selvfølgelig)! Jeg er amerikansk og da min datter fikk det navnet for snart 13 år siden, hadde jeg aldri hørt om Klara Ku. Er fortsatt ikke sikker hvem det skal være, bortsett fra en tegneserie figur???, MEN, ja, barn i dag vet alt om det. Min Clara (som egentlig har dobbelt navn med bindestrek) har blitt ertet MYE gjennom årene pga Klara Ku, noe som irriterer meg veldig. Og dette har skjedd mest på skolen, altså veldig lite i barnehagen, så ertingen har plaget henne mye mer da hun synes det er flaut. Jeg ville valgt navnet igjen da jeg synes det er så vakkert, men ville vært mer bestemt på at begge navn skal brukes (er bare jeg som bruker begge navn). Synes Clara Belle av forslagene er veldig pent - men så er det "kallenavn" til min Clara av min familie. ;-) Hun liker det også (men hun liker sitt ekte navn best).
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #13 Skrevet 12. mai 2014 Kom gjerne med forslag til andre navn i samme sjanger:) Anonymous poster hash: 759f5...873
sommertiara Skrevet 15. mai 2014 #14 Skrevet 15. mai 2014 Synes ikke du trenger flere forslag, Clara er kjempefint
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #15 Skrevet 17. mai 2014 Hedda, uten tvil! Anonymous poster hash: 6b263...575
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #16 Skrevet 26. mai 2014 Flere forslag til mellomnavn med alternativet Hedda? Anonymous poster hash: 759f5...873
pinoisme Skrevet 26. mai 2014 #17 Skrevet 26. mai 2014 Fint navn i samme sjanger: Alva Hedda Cordelia Hedda Margrethe Hedda Fredrikke Clara Leonora Clara Aurora Clara Fredrikke Alva Konstanse Alva Leonora Alva Viola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå