Gå til innhold

Dnb og overføring av penger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen satt over penger til meg igår, men de kom ikke inatt. Jobber ikke dnb i helgene? Han som satt over har også dnb.

Anonymous poster hash: 30a6d...275

Fortsetter under...

Skrevet

Det er vel ingen overføringer i helgene? Hvis begge har dnb kan hun velge straksoverføring og da kommer pengene inn på din konto i samme øyeblikk som hun trykker betal i nettbanken:)

Anonymous poster hash: c8f76...7fd

Skrevet

Ingen overføringer som skjer etter fire på fredag og til man kl 6. Og dnb bruker hjerne noen dager på å overføre uansett. 3dager går det gjerne fra dnb til en annen bank (prøv for mannen har dnb og jeg en annen bank. Omvendt går det på dagen som oftes. Tar også noen dager fra exen betaler bidrag til de kommer også, han har også dnb)

Anonymous poster hash: 38c3b...4cf

Skrevet

Det skjer ingen overføringer i helgen. Men når det kommer til kommentaren om at DNB er treg er jeg ikke enig. Når jeg betaler til en annen bank så er pengene på konto til mottakeren dagen etter, betaler jeg til noen med DNB konto så kommer det samme dagen. Det samme til meg. F.eks eksen har DNB, men jeg har alltid pengene den samme dagen eller dagen etter (kommer ann på når på dagen han betaler).

Anonymous poster hash: 602a4...742

Skrevet

Ingen overføringer i helger nei, du har nok pengene på mandag kl 0700.

De som satte over penger til deg kunne brukt en annen metode enn "betale til"  for det tar over natten, hadde dere brukt for eksempel venne/ familieoverføring el hva det heter hadde du hatt det på minuttet ( jeg gjør det via sms) Fra DnB til DnB.

Skrevet

Jeg får ofte inn penger etter midnatt, og jeg har dnb. Skal få lønn på mandag, men fikk kl 24 i natt.

Anonymous poster hash: d24d0...7ac

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...