Gå til innhold

Noen som har operert en navlebrokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg har en liten navlebrokk på øversiden av navlen. Den har vært litt sånn smått plagsom.. Det stikker og av og til blir den litt hard og øm. Nå skal jeg altså operere den. Det jeg lurer på er om noen har operert den, og hvordan ble så det ut etterpå? Er skikkelig redd for kjempestygt arr på den allerede stygge magen min... :(

Hi

Anonymous poster hash: 4cb1f...e3f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bah, det som var det egentlige spørsmålet mitt var hvilken type operasjon det er?? :)

Kikkehull eller skjærer de deg opp..?

Hehe, trøtt småbarnsmor :)

hi

Skrevet

Bah, det som var det egentlige spørsmålet mitt var hvilken type operasjon det er?? :)

Kikkehull eller skjærer de deg opp..?

Hehe, trøtt småbarnsmor :)

hi

Jeg ble operert for navlebrokk for 9-10 år siden, og har et arr som er ca tre cm langt, men det er helt hvitt og en tynn, tynn stripe. Umulig for andre å se :)

Anonymous poster hash: 945a3...fa0

Skrevet

Så bra! Høres jo ikke ille ut i det hele tatt! Får bare håpa at mitt arr blir like fint som ditt :) En tynn hvit stripe blander seg jo bare inn sammen med alle strekkmerkene ;)

Hi

Skrevet

Jeg ble operert for noe de trodde var navlebrokk (sist oktober), men som viste seg å "bare" være sammenvoksninger etter en tidligere operasjon. Men de opererte jo som om det var brokk. To små kikkhull  på hver sin side av navlen, som nå er ca usynlige, og en litt større snitt "inni" navlen, kanskje 3-4 cm i en slags vinkel. Det snittet vises litt da, men plager meg ikke, og vil jo helt sikkert blekne enda mer etter hvert. 

Skrevet

Ops det ble jeg visst ikke annonym lengre, men det gjør ingenting :)

Håper virkelig jeg får kikkehull! Vet ikke hva som er vanlig praksis, men håper virkelig på det altså. Jo mindre arr desto bedre.

Takk for flotte svar :)

Skrevet

Jeg har ikke operert det, men sønnen min gjorde det da han var 4år. Det var kikkehullsoperasjon. Møtte opp på morgenen og dro hjem igjen 2t etter opr. Nå er han 7år og man kan ikke se at han har opr.

Anonymous poster hash: 9f41e...804

Skrevet

Så godt å høre at operasjonen gikk så fort! Jeg har bare en liten navlebrokk så håper at det går fort for min del også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...