Gå til innhold

Venter og venter på mens etter p-pilleslutt..

Anbefalte innlegg

Hei ! Jeg er 22 og vi prøver:) Jeg slutta på pilla torsdag 9.mai, fikk mensen 12-17 mai og hadde sex 11 og 18.mai. Igår hadde jeg litt lyserosa blod i trusa (et par dråper) og litt på papiret når jeg tørket meg, men ikke noe mer enn det. Kan det kanskje ha vært festeblødning? Har også mensmurringer, og det føles som at mensen er her, men ingenting blod kommer.  I tillegg har jeg hatt "rar mage" med svært løs avføring (beklager detaljene) Har hørt om de som blir gravide bare få dager etter mensen, og at man også kan være ekstra fertil rett retter pilleslutt. !  :D *krysser fingrene, men er nok for godt til å være sant. Mulig det bare er mensen som er litt på tur, men pleier aldri ha så "lys" farge på mens og aldri så lite. Men ja, er nok for tidlig.. Noen erfaringer med å bli gravid så fort etter mens og pilleslutt, eller med sånn "engangsblødninger" ?

Det er helt klart fullt mulig og bli gravid bare få dager etter El .

Tr mente jeg hehe

Da får jeg bare vente og håpe på at mensen ikke kommer  :D

Samme her

Da krysser jeg fingrene for deg og!  :laugh:

Fortsetter under...

Hei! Beklager at jeg spør om noe så dumt, men dere som har sluttet med p-pillen men ikke fått mens: har dere ikke fått mens i det heile tatt etter p-pilleslutt? Eller har dere fått én mens, og deretter ingen? Tenker at man jo får mens hver måned når man (i mitt tilfelle) dropper p-pillene (evt. tar sukkerpiller) i én uke, hver fjerde uke :-) Og for meg vil det bety at jeg får mensen rett etter p-pilleslutt uansett. Hvordan syklusen blir videre aner jeg selvsagt ikke før jeg slutter. Håper jeg ikke får for mye refs her nå, men ble veldig nysgjerrig :-) Anonymous poster hash: c51d1...9c8

Jeg fikk vanlig pillemens noen dager etter pilleslutt ja, men deretter har den vært fraværende.. :(

Anonymous poster hash: e55fa...ea6

Jeg fikk mens rett etter pilleslutt, i den pillefrie uka, som om jeg skulle fortsatt gått på P piller ;) men så ble det stopp, men fikk mensen i dag, på dag 46! Veldig glad den ikke var forsinka mer!

Tror kanskje jeg fikk mens to uker etter pillemensen. Hadde bittelitt blod på papirer seks dager på rad, dette var da jeg forventet el, så trodde det var det. Men hvis det var en mens har jeg egentlig bare hatt en syklus på 32 dager ;) ikke lett å si, men har hvertfall mensen nå, Hurra :-P

Uansett! Dette er veldig forskjellig fra person til person, men det vanligste er nok at det normaliserer seg i løpet av noen få mnd. Du vil nok få en mens rett etter pilleslutt uansett ;)

Så bra at du har fått mensen igjen :) Lykke til med prøvingen! :)

Anonymous poster hash: e55fa...ea6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...