Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Det er jo ikke bare salt, men rimelig fett også...ville dere droppet? Anonymous poster hash: 1d82a...daf
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Utrolig dumt spørsmål! Det kommer vel an på hva du spiser resten av dagen.... Alt må vel settes i en sammenhang når du slanker deg skjønner du vel? Hva er det som er veldig fett av det du beskrev forresten? Anonymous poster hash: bcb57...d57
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Ja. Med mindre du spiser godis om kveldene Anonymous poster hash: 089bb...f6c
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Utrolig dumt spørsmål! Det kommer vel an på hva du spiser resten av dagen.... Alt må vel settes i en sammenhang når du slanker deg skjønner du vel? Hva er det som er veldig fett av det du beskrev forresten? Anonymous poster hash: bcb57...d57 Nei, det er ikke et dumt spørsmål. La vær og svar hvis du ikke kan komme med noe informativt. Anonymous poster hash: 1d82a...daf
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Jeg også slanker meg og kunne let spist det du beskriver. Jeg spiser alt jeg vil av mat, men jeg stopper med en gang jeg kjenner metthetføleslse i magen. Godterier spiser jeg ikke, drikker heller ikke brus. Jeg har slanket bort 6 kg på 2 mnd på denne måten så det går ikke så fort, men jeg føler meg aldri skrubbsulten. Anonymous poster hash: 153c6...38d
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Det går fint. Egg er VELDIG sunt og inneholder nesten alt du trenger. Kaviar er ikke så sunt, men godt sammen med egg. Litt går bra! 10 gr er ca 50 kalorier. Anonymous poster hash: 1723d...ca1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå