Gå til innhold

Kan du anbefale en god barnehage i Lillehammer? Røyslimoen/Søre Ål området..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god barnehage rundt Røyslimoen området?

Vi er tilflyttere som trenger gode tips..

Takk takk! :-D

Anonymous poster hash: f24c6...564

Fortsetter under...

Skrevet

Steinrøysa er den beste der oppe :) Hestehoven er en litt spesiell familiebarnehage med få barn og litt merkelige holdninger til ting.

Røyslimoen bhg er ok, men kjenner styreren der og hun er ikke helt god. Så ville absolutt søkt til steinrøysa :) Velkommen skal du være! Kjempefin plass for barnefamilier :)

Anonymous poster hash: abbde...514

Skrevet

Jeg har noen venner som har i Steinrøysa bhg og de er fornøyde såvidt jeg vet :) ellers kjenner jeg ikke til barnehagene i området.

Anonymous poster hash: 0dfb1...bb3
Skrevet

Takk for tips, skal sjekke ut Steinrøysa.. har sett på alle de på nettet, men må stikke innom og hilse på tror jeg!

Hvordan trives dere ellers i Lillehammer? Er det lett for tilflyttere å komme i kontakt med andre familier?

Skrevet

Lillehammer er ikke det enkleste stedet syns iallefall jeg, de er et spesielt folkeslag som er litt sære ;) Men hvis man kommer inn i en av klikkene er folk vennlige.. Ikke supersosiale, men blide og greie :) Veldig sporty folk da, mye ski-og-sykkelmennesker mange av de :)

Kaldt og jævlig på vinteren, vanskelig by å kjøre i uten firehjulstrekk pga alle bakkene, og vinteren er laang! Snødde seinest idag ;) Er innflytter fra Oslo selv, og merker at det er en skikkelig småby med mye sladder og alle vet hvem du er, så man kan bli smågal. Hehe!

Skrevet

Takk for svar :-)

Annonse

Skrevet

Håper dere vil trives iallefall! Har bodd flere steder i Lillehammer, og Røyslimoen er utvilsomt det beste og mest barnevennlige :)

Skrevet

Takk for det, vi satser på det vi og! Godt vi har valgt rette stedet, takk for svar!

:-)

Skrevet

Jeg må bare si at jeg som er oppvokst på Lillehammer kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen over. Jeg har bodd i flere andre byer (Trondheim, Oslo, Gjøvik) og opplever ikke at folk i Lillehammer er noe særere enn andre steder. ;) Og når det gjelder bilkjøring på vinterstid er det heller manglende ferdigheter enn manglende 4wd som er problemet hvis noen står fast på en bakketopp...

Velkommen til Lillehammer! Byen er ikke den største, og ikke den med det rikeste kulturlivet - men til gjengjeld er det vakker natur, masse muligheter for ulike utendørs aktiviteter sommer som vinter og ikke minst en veldig trygg og fin by å vokse opp i.

Anonymous poster hash: 1e4b9...9d5

Skrevet

Jeg må bare si at jeg som er oppvokst på Lillehammer kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen over. Jeg har bodd i flere andre byer (Trondheim, Oslo, Gjøvik) og opplever ikke at folk i Lillehammer er noe særere enn andre steder. ;) Og når det gjelder bilkjøring på vinterstid er det heller manglende ferdigheter enn manglende 4wd som er problemet hvis noen står fast på en bakketopp...

Velkommen til Lillehammer! Byen er ikke den største, og ikke den med det rikeste kulturlivet - men til gjengjeld er det vakker natur, masse muligheter for ulike utendørs aktiviteter sommer som vinter og ikke minst en veldig trygg og fin by å vokse opp i.

Anonymous poster hash: 1e4b9...9d5

Takk for svar :-) 

Vi har unger i alle aldre, så håper å bli kjent med noen. Heldigvis har vi et lite nettverk her fra før av- og det vil derfor kanskje bli litt enklere for oss å bli kjent med flere! 

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...