Gå til innhold

Erfaringer med Aerius?

Anbefalte innlegg

Guttungen på 3,5 år er allergisk mot en del mat og pelsdyr, og nå i år så merker vi pollensesongen godt også...

Har tidligere hatt Aerius mikstur til bruk ved utslag,  men den har vært håpløs å få i han. Så nå fikk vi smeltetabletten istedet, og det betyr at vi er oppe i en mye høyere dose enn han skal ha aldersmessig.

Det som er saken her, er at legging har blitt et mareritt siden vi begynte med medisinen, så jeg lurer på om andre har samme erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144139947-erfaringer-med-aerius/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Guttungen på 3,5 år er allergisk mot en del mat og pelsdyr, og nå i år så merker vi pollensesongen godt også...

Har tidligere hatt Aerius mikstur til bruk ved utslag,  men den har vært håpløs å få i han. Så nå fikk vi smeltetabletten istedet, og det betyr at vi er oppe i en mye høyere dose enn han skal ha aldersmessig.

Det som er saken her, er at legging har blitt et mareritt siden vi begynte med medisinen, så jeg lurer på om andre har samme erfaring?

Gutten vår på 10 bruker denne 2 året på rad nå, har ikke sånne problemer som du beskriver der… Skulle tro det var mer vanlig å bli trøtte på allergimedisiner, fremfor det motsatte? Ville kontaktet legen og undersøkt om det var vanlige bivirkninger..

Anonymous poster hash: 511da...b30

Annonse

Har ikke erfaring med barn og aerius, men bruker de selv.

Jeg sleit med at jeg ble så trøtt av allergimedisin at jeg knapt greide holde meg våken. Da gav legen meg disse og nå sliter jeg ikke med det. Ble også bedt om å ta de om morgenen.. Så kanskje en grunn til det tenker jeg kanskje?

Håper dere finner ut av det :)

Har ikke erfaring med barn og aerius, men bruker de selv.

Jeg sleit med at jeg ble så trøtt av allergimedisin at jeg knapt greide holde meg våken. Da gav legen meg disse og nå sliter jeg ikke med det. Ble også bedt om å ta de om morgenen.. Så kanskje en grunn til det tenker jeg kanskje?

Håper dere finner ut av det :)

Flott at du fant noe som virket :)

Prøvde aerius selv og for en del år siden, men den hadde null effekt på  meg, men jeg kan heldigvis bruke zyrtec da.

Får prøve å gi medisin på morgenen her og, og så se an frem til legetimen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...