Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Da guttungen begynte i barnehagen fikk vi en kontaktperson på avdelingen. Hun er den eneste av de ansatte på avdelingen som fortsatt er der. Til sommeren slutter guttungen i barnehagen. Vi skal kjøpe gave til avdelingen, men har også lyst å gi noe til hun som har vært der i alle årene, og vi har godt forhokd til, guttungen forguder henne og hun virker som hun er glad i guttungen Er det LOV å gjøre dette? Planlegger å kjøpe for eksempel sjokolade og en blomst til henne og en gave til hele avdelingen, bok, puslespill eller noe. Tenker på om den ansatte har lov å ta imot, eller om vi må kjøpe på fellesen. Anonymous poster hash: b9fae...892
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Ingen som vet? Anonymous poster hash: b9fae...892
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Jada det er lov.Har jo vært flere bitre barnehageansatte her inne som klager på nettopp det,at det bare er den ene ansatte som får en gave. Sønnen min skal flyttes fra småbarnsavdeling å over til storavdeling,å da skal hun ene ansatte få en gave av oss også Hun er favoritten til både meg og sønnen min,å er kjempe flink i jobben sin Men syns du bør gi gaven når de andre ansatte ikke ser det,ettersom du kun gir til en person. Anonymous poster hash: c85c8...ff7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Det er en fin tanke, og det er ingenting i veien å ta imot blomster og sjokolade! Veldig omtenksomt av deg :-) Anonymous poster hash: bc8f4...0c1
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Sorry ser at du skal gi til avdelingen OG hun ene ansatte ja,da er det hvertfall lov ja! Anonymous poster hash: c85c8...ff7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Takk for svar. Da blir det gave til ped.medarbeider og avdeling. Anonymous poster hash: b9fae...892
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Jeg er selv mor til barn og jeg jobber i bhg. Mine barn gikk i annen bhg enn jeg jobber. Jeg ga gave til avd OG kontaktpersonen, forde hun hadde vert der, hele tiden, og det gjorde godt for meg. Jeg jobber i bhg, og har fått gave fra foreldre flere ganger selv, både som kontaktperson og som en del av avd. Når min datter sluttet i bhg, malte hun krus til alle. Jeg kjøpte hvite kopper på panduru, og hun malte de og skrev navnet deres på koppene. DET var superpopulært. Anonymous poster hash: 2290c...377
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Det er en fin tanke, og det er ingenting i veien å ta imot blomster og sjokolade! Veldig omtenksomt av deg :-) Anonymous poster hash: bc8f4...0c1 Når er det vanlig å gi da? siste dag før jeg skal ha sommerferie? Anonymous poster hash: c85c8...ff7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Jeg er selv mor til barn og jeg jobber i bhg. Mine barn gikk i annen bhg enn jeg jobber. Jeg ga gave til avd OG kontaktpersonen, forde hun hadde vert der, hele tiden, og det gjorde godt for meg. Jeg jobber i bhg, og har fått gave fra foreldre flere ganger selv, både som kontaktperson og som en del av avd. Når min datter sluttet i bhg, malte hun krus til alle. Jeg kjøpte hvite kopper på panduru, og hun malte de og skrev navnet deres på koppene. DET var superpopulært. Anonymous poster hash: 2290c...377 Hva ga du til kontaktpersonen da? Anonymous poster hash: c85c8...ff7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Jeg har gitt gave til jul og sommer til alle ansatte på avd til barna. Liten ting bare. I år skal eldste ut av barnehagen og inn i skolen. Kommer da til å kjøpe noe ekstra til de på hennes avdeling og på minste sin en liten ting som jeg alltid har gjort. Anonymous poster hash: b6cd7...687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå