Gå til innhold

Bruker dere kun g-streng? Sover dere med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg personlig liker ikke å sove i det, synes det er ubehagelig. 

Hva foretrekker dere?

Anonymous poster hash: d8a7a...f94
Skrevet

Sover naken :)

Anonymous poster hash: add4d...453
Skrevet

Stringtruser har jeg ikke brukt på sikker 10-12 år gitt, det er uhygienisk og ubehagelig, blitt for gammel til den slags ;)

Bruker stort sett bare hipsters, både natt og dag.

Anonymous poster hash: 1f459...fad
Skrevet

Klarer ikke å sove i det, nei.

Har nesten stoppet å bruke det.

Leste en artikkel om hvor uhygienisk det er. Analbakterier har jo en egen motorvei rett inn i tissen.

Æsj og fysj!

Anonymous poster hash: 71ea9...6c1
Skrevet

Jeg går med g-streng, men klarer ikke å sove i det. Sover i bokser/hipster eller naken. 

Skrevet

Jeg slutta med det da jeg gikk gravid første gang for 6 år siden. Og har ikke brukt det siden - det er jo ekkelt :P

Anonymous poster hash: 0a302...14d
Skrevet

Det har jeg slutta med for lenge siden. Fikk et glimt av bakenden i speilet og da var det stopp gitt! Man skal være slank og meget stram skal det være noe pent..

Skrevet

Det har jeg ikke brukt siden 90-tallet en gang.....

Bruker kun hipster/bokser

Skrevet

Haha nei, syntes det var fint for noen år siden, men det er jo sykt 90-talls!! kun boksere/hipsters her. 

Anonymous poster hash: 2796e...047
Skrevet

G-streng er både stygt, uhygienisk og ubehagelig. Bruker kun hipsters. Om natten sover jeg i nattkjole eller naken.

Anonymous poster hash: 51959...64f
Skrevet

Jeg personlig liker ikke å sove i det, synes det er ubehagelig. 

Hva foretrekker dere?

Anonymous poster hash: d8a7a...f94

Nei. sluttet å bruke for flere år siden. Bruker kun hipster.

Anonymous poster hash: ec4d5...e3d

Skrevet

Oi! Jeg har faktisk lurt på det samme. Jeg er 32, blir 33, og bruker der nesten hver dag.

Jeg spurte mannen min (lur som jeg var :P) om dette kanskje var ut? Han bare "Nei, nei!" (Han elsker at jeg går i det...

Jeg må si jeg trives best i hipsters, men... Jeg vet ikke? Bah..trodde de fleste fortsatt brukte det jeg. Ser jo nå at der er rimelig hygienisk...

Anonymous poster hash: cb18f...3ab

Skrevet

Går i g-streng døgnet rundt. Må til og med ha en under bikinitrusa:p

Anonymous poster hash: 9613b...69d

Skrevet

Det er ytterst få bakender som ser pene ut i en string. Hipsters osv er veldig mye penere i mine øyne. Bruker likevel string under plagg som krever det, men absolutt ikke ofte eller på natten.

Skrevet

Oi! Jeg har faktisk lurt på det samme. Jeg er 32, blir 33, og bruker der nesten hver dag.

Jeg spurte mannen min (lur som jeg var :P) om dette kanskje var ut? Han bare "Nei, nei!" (Han elsker at jeg går i det...

Jeg må si jeg trives best i hipsters, men... Jeg vet ikke? Bah..trodde de fleste fortsatt brukte det jeg. Ser jo nå at der er rimelig hygienisk...

Anonymous poster hash: cb18f...3ab

Les og lær ;)

http://www.klikk.no/mote/detnye/shopping/article577833.ece

Anonymous poster hash: 1f459...fad

Skrevet

Sover naken, men bruker kun string på dagen :)

Anonymous poster hash: 15601...9af
Skrevet

Aldri brukt. Synes det ser dumt ut.

Sover naken.

Anonymous poster hash: 94f9f...eba
Skrevet

Takler ikke å bruke truse eller lignende under klær, så her går det i string.

Om natta sover jeg naken

Anonymous poster hash: 1a804...79f

Skrevet

Brukte g-streng på ungdomsskolen og videregående (var russ i 2004), og har ikke hatt en på meg på minst sju år :D

Bruker hipster-trusler, og sover naken. Synes g-streng er ubehagelig nå, graver seg jo inn i rumpesprekken.. Kjæresten synes hipster-truse er mye mer sexy :P

Anonymous poster hash: caf87...798

Skrevet

"Menn vil ha hipster

Selv om stringtrusa sees på som det mest sexy underøyet, er ikke menn helt enige. I følge redaksjonssjefen i bladet Mann, Per Ivar Johansen, tar de leste menn imot hipster-moten med åpne armer.

– Hipsteren foretrekkes defintivt! Både fordi rumpa blir seende mye mer inviterende og spretten ut, og fordi det skal være litt mysterium rundt området. String er og blir harry, hipster er og blir lekkert, sier han."

I rest my case ;)

Anonymous poster hash: caf87...798

Skrevet

Gurimalla, trur ikke jeg har brukt det siden.. russetiden?  Næh, trur jeg slutta før det også faktisk. Gikk over til truser/hipster. Ser jo mye penere ut! 

Trodde faktisk ikke at voksene brukte det, trodde det var en ungdomsskoleting. 

Anonymous poster hash: 38b9b...7d5
Skrevet

Hipster-tanga-hybrid..? Ble ikke helt klok på trusetyper etter en runde med google.

Sover alltid naken med mindre jeg deler seng med andre enn mannen, da med samme type truse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...