Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Hjelp?! Liker begge rasene. Anonymous poster hash: 94129...455
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Definitivt golden!'leonbergerne er alt for svær, hårete, siklete og lukter Anonymous poster hash: ebe17...d03
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Ville også gått for golden, leonbergere er for spesielt interesserte altså. Bare tenk på plassen de krever både innendørs og i bilen, for ikke å snakke om hvor stort matbudsjett de har... Har vokst opp med golden retrivere selv, og bestevenninnen min har leonberger, så jeg kjenner begge rasene. Fine begge to altså, men leonbergeren er stooor, har veldig mye pels osv, er jo nesten som en løve Anonymous poster hash: 49412...987
klg,2 boys now:) Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Leonberger helt klart.herlig med store hunder.og den har "stramme" lepper så sikler ikke mye.ihvertfall ikke mere enn en golden Leonberger røyter 2 ganger i året-golden drysser hele tiden Ang plass er det ikke så stor forskjell Roligere i gemytte med store hunder Men viktigst av alt finn en seriøs oppdretter!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Har hatt leonberger,har golden nå. Hadde valgt leonberger om jeg skulle hatt en ny hund Anonymous poster hash: 37463...cb1
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Leonberger :-) Har hatt flere raser,også golden, men ingen slår denne. Anonymous poster hash: 1b1f2...2bd
*piami* Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Kan ikke noe om hund, men utifra bilde fra Google måtte det blitt en leonberger. Så ut som en kjempestor kosebamse med masse pels!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Jeg vokste opp med leonberger, men som voksen har jeg hatt tre Golden (har også Golden nå). Min neste hund blir også garantert golden. De tre golden retriverne jeg har hatt har ikke røytet hele tiden, de har hatt to røyteperioder i året som de fleste tisper har uansett rase. De er supre barnehunder og min erfaring er at det er bedre enn leonberger fordi de er mindre og ikke fullt så sterke. De tar også mindre plass. Anonymous poster hash: 503c5...0c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå