Gå til innhold

Kvalme og jobb?

Anbefalte innlegg

Hvordan forholde meg til kvalme og jobb? Er kun meg på jobb her.. Andre kollegaer befinner seg i resten av landet, vi trenger ikke så mange her. Men har jobbet i firmaet i 2år snart.. Har kun 3fraværsdager og 1ukes sjukemeld pga reven muskel i leggen.. Må jo ringe å si at jeg blir senere at jeg føler meg dårlig.. Men det funker dårlig når ingen kan trø inn for meg..:/ erfaring anyone?

Endret av marianne-86
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144139885-kvalme-og-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Usikker på om jeg forsto deg riktig, men hvis du er så kvalm at du ikke klarer å gjøre jobben så må du jo si fra. Men fordelen med å sitte alene er jonat ingen merker om du kaster opp i søppelbøtta! :-)

Jeg har ingen erfaring, men tenker at vi nok har veldig godt av å ha litt andre ting å tenke på enn bare babyogdå fremover. Det blir nok av det, tro meg :-)

Lykke til med kvalmen!

Er heldigvis ikke så kvalm enda.. Men kjenne den øker.. Problemet mitt er at eg kjører bil fra sted til sted hele dagen å går inn til div kontorer for å reparere det som trengs.. Er helst det som bekymrer meg.. Litt redd for å spy rundt på gulvene til kundene våre.. Hehe

Haha, ja den blir litt verre ja! Det er jo bare å vente, kanskje slipper du unna! Jeg kastet ikke opp en eneste gang forrige svangerskap! :-) håper du også slipper! Og hvis du ikke gjør det, så kan du du fint bli sykemeldt uten å fortelle hvorfor! Eller bare fortelle sjefen din sannheten. Sikker på at han/hun blir glad på dine vegne pg hjelper deg så godt de kan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...