Gå til innhold

Når testet dere positivt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert hvert oppe før, men jeg spør nå :)

Når dere testet positivt?

Eventuelt hvor mange uker var du? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet positivt 5 dager før ikm på ettermiddags urin. Tok en test siden eg egentlig skulle drikke, ble alkoholfritt på meg på lørdag. Tok CB med ukeindikator i dag, fikk 2-3

Skrevet

8 dager før IKM på kveldsurin :)

Skrevet

Vet ikke med ikm eller dpo, men jeg testet 12 dager etter innsett av befruktet egg.. Morgenurin! :)

Skrevet

4 dager før ikm testet jeg klart positivt med CB. 2 dager før var det skygge/svaaaak strek på billigstrimler :)

Skrevet

Jeg testet positivt på ettermiddagsurin 9 dager etter innsett av egg.

Skrevet

hva er ikm? jeg fikk positiv test 6 dager før forventet mens..

Skrevet

Ikm= ikke kommet mens. Ergo du fikk positiv test 6 dg før ikm. :-)

Forresten veldig så tidlig dere fikk positiv test, jenter! Her fikk jeg svak strek fire dager før ikm, positiv digital test "gravid 1-2" dagen før ikm.

Skrevet

Testet med eggløsningstest (for gøy) 2-3 dager før ikm og de var positive alle sammen,så tok jeg Cb sin på ikm med kveldsurin som viste gravid 1-2uker! :)

Anonymous poster hash: 72b94...66c

Skrevet

Ok... Fleste av oss rundt 3+3-4 dag :) 

Fikk svaaaaak strek når jeg var 3 uker. Synes nå det var tidlig, men skal ikke klage :P Bare lille spirer og gror frem til januar.... :D 

Skrevet

6 dager over ikm ;) fikk negativ test dagen etter ikm, på kveldsurin. Produserer hcg seint. Med første fikk jeg positiv test 5 dager over ikm. Testa ikke før da, men testen var ikke super sterk da heller.

Skrevet

Ja

Ikm= ikke kommet mens. Ergo du fikk positiv test 6 dg før ikm. :-)

Forresten veldig så tidlig dere fikk positiv test, jenter! Her fikk jeg svak strek fire dager før ikm, positiv digital test "gravid 1-2" dagen før ikm.

Ja ble overrasket selv. Men vi hadde gjort første forsøk, så jeg var så spent på om den satt :).

• 3 uker senere...
Skrevet

Testet veldig svak positiv 11 dpo på ettermiddagen og cb digital dagen etter og der stod det 1-2 :) 5+2 uker nå :)

Skrevet

Testet en eller to dager før ikm, negativ. To dager etter ikm, positiv :-)

Skrevet

Testet positivt 12 dpo. Hadde sensitive tester, testet ikke før dette så vet ikke om de hadde slått positivt ut før det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...