Gå til innhold

Hva kunne dere kalt deres egen sønn?

Anbefalte innlegg

Ofte tenker jeg det er lettere å komme med forslag til andre, uten å virkelig tenke gjennom om man kunne brukt det på sitt eget barn når det kommer til stykket.

Så nå vil jeg ha de absolutt fineste guttenavnene dere vet, som dere selv kunne brukt :-)

Anonymous poster hash: 9704a...2db

Fortsetter under...

Ja hadde jeg bare vist hva det fineste jeg av er, så hadde jeg hatt et navn til gutten i magen.. hehe..

Men om jeg ikke skulle tatt mannen med i vurderingen så hadde det blitt Morgan eller Samuel.

Anonymous poster hash: a3d38...a28

Vi fikk vår tredje jente i 2013 og siden vi helt sikkert ikke skal ha flere barn så deler jeg gjerne guttenavn lista vår :-)

Aksel

Ferdinand

Sigve

Sivert

Odin

Johan

Edvin

Sivert stod øverst på listen da, hadde vært i dag så hadde det sikkert blitt Aksel eller kanskje Sigve :-)

Annonse

Elliot! :)

- Men det er flere navn jeg kunne tenke meg, og det er flere navn jeg er åpen for å overveie. Man er jo ikke alene om å bestemme navn, og det finnes ikke kun et bra navn i verden.

Navn som Leonel, Egil, Elias, Emanuel, Ulrik, Isak, Simon, Silas, Abel, Henry, Otto, Fredrik, Rolf, Urs, Valdemar, Gabriel osv kunne absolutt komme på tale.

Dette med å foreslå navn for andre: Jeg vil aldri foreslå et navn jeg ikke liker, eller som jeg tror vil være til belastning for barnet. Jeg forsøker å foreslå navn jeg liker og som muligvis kan passe med HI's smak. Det betyr ikke at det er et navn jeg selv ville valgt, men det betyr jo ikke at de er ubrukelige av den grunnen.

Endret av Giss

Annonse

her er BF Inder så vi ser etter indiske navn som funker i norge & et norsk navn som kan settes sammen til et dobbelt navn som representerer oss begge. så langt har vi kommet fram til : 

Indiske

Devin

Kailas  

idris

Arian

Neo

"norske"

emrik

Elijah

Noah

Isak

Nathaniel

Storm

Tristan

Aron

Anonymous poster hash: bbe1d...c32

Elliot! :)

- Men det er flere navn jeg kunne tenke meg, og det er flere navn jeg er åpen for å overveie. Man er jo ikke alene om å bestemme navn, og det finnes ikke kun et bra navn i verden.

Navn som Leonel, Egil, Elias, Emanuel, Ulrik, Isak, Simon, Silas, Abel, Henry, Otto, Fredrik, Rolf, Urs, Valdemar, Gabriel osv kunne absolutt komme på tale.

Dette med å foreslå navn for andre: Jeg vil aldri foreslå et navn jeg ikke liker, eller som jeg tror vil være til belastning for barnet. Jeg forsøker å foreslå navn jeg liker og som muligvis kan passe med HI's smak. Det betyr ikke at det er et navn jeg selv ville valgt, men det betyr jo ikke at de er ubrukelige av den grunnen.

Nei, jeg forstår det, hehe, men ville bare ha navn som virkelig er gjennomtenkt :-) HI

Anonymous poster hash: 9704a...2db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...