moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Storesøster går i 3.klasse og sekken hennes ser ikke ut. Den er ødelagt både her og der. Hun har ikke fått ny pga behandlingen av sekken som vi har påpekt fra første uka i 1.klasse. Det er jo ikke noe vits i å bruke penger på ny når behandlingen ikke blir bedre. Nå må den likevel byttes ut. Så når er det vanlig å bytte den ut, hvilken str. er vanlig og hva koster det ca? Takker for svar
Ziva Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 4.klasse er vel sånn ca standarden, men så kommer det litt an på hvor mye de har vokst. Jentungen får ny til høsten (3. Klasse), sekken er blitt for liten til henne.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Mine får når de begynner i 3. Sekken er ikke utslitt, men førsteklassesekkene er barnslige og små. Der rosa sekk med prinsesser og enhjørninger var toppen av lykke da de begynte på skolen er det krise å skulle gå med noe sånt i 3. Akkurat det er en liten utgift for å få dem til å trives på skolen. Anonymous poster hash: 1ec8e...db1
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 4 klasse er vanlig Anonymous poster hash: f153d...1ae
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 De fleste i klassen til sønnen min fikk da de startet i 2. klasse. Tror det var min sønn og en eller to til som fortsatte med den oransje førsteklassesekken. Jeg er imot overforbruk, og den sekken var fremdeles fullt brukbar. Tror kanskje han må ha ny i 3. klasse, for den begynner å bli litt liten. HI: Er sekken hennes fillete eller møkkete? Det går fint å vaske den på 40 grader i maskinen. Anonymous poster hash: a37fe...cc4
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2014 Mine får når de begynner i 3. Sekken er ikke utslitt, men førsteklassesekkene er barnslige og små. Der rosa sekk med prinsesser og enhjørninger var toppen av lykke da de begynte på skolen er det krise å skulle gå med noe sånt i 3. Akkurat det er en liten utgift for å få dem til å trives på skolen. Anonymous poster hash: 1ec8e...db1 Akkurat. Det har jeg ikke tenkt på. Vet ikke om noen av de andre har byttet sekk, men de fleste har jo samme utseende med dinosaurer, biler osv. Har heller aldri hørt om at andre har fått nye eller at sekken ikke er brukende el.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Fleste i klassen til våre barn fikk ny sekk i 2. klasse Anonymous poster hash: 94990...8b0
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2014 De fleste i klassen til sønnen min fikk da de startet i 2. klasse. Tror det var min sønn og en eller to til som fortsatte med den oransje førsteklassesekken. Jeg er imot overforbruk, og den sekken var fremdeles fullt brukbar. Tror kanskje han må ha ny i 3. klasse, for den begynner å bli litt liten. HI: Er sekken hennes fillete eller møkkete? Det går fint å vaske den på 40 grader i maskinen. Anonymous poster hash: a37fe...cc4 Nei det er knyttingen eller den innstrammingen som er ødelagt og den ene av de klipsene som man kan dra over åpningen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 Her fikk eldste til 4 klasse. Hun ønsket å få før, men jeg sa nei. Slemme moren altså...
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #12 Skrevet 7. mai 2014 Hehe hun får nok holde ut den mnd og uka som er ut 3.klasse og få ny til skolestart i 4.klasse tenker jeg Takk for svar snille damer :D
PrinsesseHengepupp Skrevet 7. mai 2014 #13 Skrevet 7. mai 2014 Her har det blitt ny sekk annethvert år. Hovedfokus er at de skal passe, og ikke gi plager, så vi kjøper ny når sekken blir for kort i ryggen eller for liten i volum. Har ikke nådd å slite dem fullstendig ut før bytte.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #14 Skrevet 7. mai 2014 4 klasse her og. Anonymous poster hash: a81ea...818
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #15 Skrevet 7. mai 2014 Eldste fikk ny i 3.klasse. Han er veldig lang og 1.klassesekken ble rett og slett for liten for han, så ganske latterlig ut også med den lille sekken som et egg midt på ryggen hans Nest eldste fikk ny da han begynte i 4.klasse. Ser de fleste her får ny i løpet av 3. eller 4.klasse, ser ut som det er mest vanlig. Prisene ligger vel på rundt 600 kr, men jeg ser flere har 2013 modellene på salg nå som 2014 modellene er på vei inn i butikkene. Så om du vil ha en god sekk til en grei pris lønner det seg nok å passe på nå... Anonymous poster hash: 0f053...7d7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #16 Skrevet 7. mai 2014 Når det trengs. Datteren min har vokst mye, så jeg kjøper ny sekk nå i slutten av andre klasse. Anonymous poster hash: 50739...a4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå