Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Få oppleve å bli mor og se barnet vokse opp og fungere bra som voksen. Av andre ting har jeg lyst å oppleve Machu Pichu og Tibet. Jeg kunne tenkt meg å bo i et varmere land et år, eller i hvert fall litt lengre opphold. Har lyst til å skape min egen arbeidsplass akkurat slik jeg ser den for meg sammen med de jeg ønsker å samarbeide med. Få goooood økonomi. Men høyest på listen min er å få bli frisk og deretter forhåpentligvis få barn. Anonymous poster hash: dfc9d...c27
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Bli frisk. Få oppleve ekte kjærlighet fra en kjærlig mann som jeg ikke får avsmak for. At barna mine får det godt i fremtiden. At økonomien bedrer seg betraktelig. Ei ukes ferie helt ALENE i varmere strøk, helst før jeg blir pensjonist;-) Anonymous poster hash: 8a3a1...5d9
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Reise tilbake til Australia Reise til caribien (hvordan staves det?) Starte business. Må i alle fall ha prøvd selv om det skulle gå til helvete. Anonymous poster hash: eeabf...d48
Iiiiik Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Bli bestemor med god tid til barnebarna Jobbe som veldedig i minst et år Reise masse - Australia og Brasil står høyt på ønskelisten
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Har veldig lyst til å reise til Afrika og jobbe/hjelpe barn der, men jeg har skikkelig vaksineskrekk, så spørs om det blir med tanken. Anonymous poster hash: 83dc0...9df
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Spille i Royal Albert Hall. Kommer ikke til å skje... ;-) Anonymous poster hash: c80ab...f32
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Se Kamma spille cupfinale Anonymous poster hash: c9e51...5ff
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Holde en hei dundrende 110 årsfest med barn, barnebarn og oldebarn. Anonymous poster hash: ae279...d91
Frøken Ubesluttsom Skrevet 7. mai 2014 #12 Skrevet 7. mai 2014 Få oppleve å bli mamma. Reise mer, oppleve flere spennende land. Få meg fast ordinær jobb i minimum 50% stilling. Bli frisk, eller friskere. Få bedre økonomi og eie eget hus. Helst småbruk.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 7. mai 2014 #13 Skrevet 7. mai 2014 Holde en hei dundrende 110 årsfest med barn, barnebarn og oldebarn. Anonymous poster hash: ae279...d91 Og tipoldebarna... Blir du 110 år, så har du ganske sikkert rukket å få tipoldebarn også. :p
geitemarken Skrevet 7. mai 2014 #14 Skrevet 7. mai 2014 At barna mine får en bra fremtid der de er trygg og tilfreds. Jeg ønsker å reise til savannene i Afrika og se på dyreliv der. Jeg har også lyst å reise til ei strand å se når skilpaddeggene klekkes og de skal ned i havet. Jeg har også veldig lyst å starte min egen bedrift som jeg skal kunne leve av. Den transibirske jernbanen må prøves Svømme med delfiner. Lære meg å kite. Sykkelferie med familien. Begynne å padle kajakk (har kurs men får det ikke inn på timeplanen) Gå på sånn hytte til hytte enten på beina eller på ski over flere uker på snau fjellet. Jeg tror også jeg ønsker å ta en ny utdannelse.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #15 Skrevet 7. mai 2014 Holde en hei dundrende 110 årsfest med barn, barnebarn og oldebarn. Anonymous poster hash: ae279...d91 Og tipoldebarna... Blir du 110 år, så har du ganske sikkert rukket å få tipoldebarn også. :P Ikke så trege som vi er med å få barn. I min slekt er alle som får barn før de er 30 virklig unge mødre. Normalen de siste generasjonene ligger nærmere 40. Anonymous poster hash: ae279...d91
thricane Skrevet 7. mai 2014 #16 Skrevet 7. mai 2014 Jeg har opplevd mye fint allerede, to barn, bygd eget hus, utdannelse. Drømmer om å reise jorda rundt. Fikk barn tidlig, så satser på at jeg kan gjennomføre når de er voksne.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #17 Skrevet 7. mai 2014 Få hus, jobb og reise på ferie Anonymous poster hash: 57d06...05f
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #18 Skrevet 7. mai 2014 Ha tid til å kose meg med barnebarn. Første er på vei, og jeg gleder meg enormt selv om jeg bare er bonusbestemor. Jeg skjønner hvordan mine foreldre hadde det når jeg sa de skulle bli besteforeldre. Og skjønneer hvorfro de ble helt tussete. Håper jeg får oppleve at livet til mine barn er helt på rett kjøl og de kan nyte livet til det fulle. Hun ene har opplevd altfor mye desverre, så livet har vært slitsomt og vondt de siste åra. Men nå begynner det å lysne, og det er herlig å se livet begynner å lysne for henne. Livsgleden kommer tilbake, og herlig å se at under alt det vonde og usikkerheten så har hun er sterk og stor personlighet, og nå tørr hun mer og mer stå opp for seg selv. Jeg er utrolig stolt over henne, hun er tøffere enn toget. Kan ikke være lett for ett barn å stå frem med så alvorlige ting som hun har gjort, og hvertfall ikke når store deler av familien ikke støtter henne men gjør livet hennes værre. Sitte forran ukjente mennesker og bli forhørt i det vide og det brede om de vonde tingene hun har vært gjennom. Så nå gleder jeg meg til å få tid sammen med ungene, nyte livet ikke bare kjempe oss gjennom hverdagen og glede oss til den dagen vi kan slappe av litt igjen. Vi kan slappe litt av, men dagen er her ikke helt enda. Anonymous poster hash: 09b05...835
Gjest Julia1984 Skrevet 7. mai 2014 #19 Skrevet 7. mai 2014 Rekke å feire minst min 85 års dag. Gjerne mer hvis jeg er frisk og klar.
Subwoofer Skrevet 7. mai 2014 #20 Skrevet 7. mai 2014 Hoppe i fallskjerm, dykke i Saltstraumen, kjøre gjennom Europa med en søt campingvogn på slep så jeg kan sove hvor som helst
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #21 Skrevet 7. mai 2014 Åh, det er så mye! Først og fremst håper jeg at jeg får oppleve å se mine barn vokse opp og at de finner sin lykke i livet. Jeg ønsker å oppleve verden sammen med barna og mannen! Vi elsker å reise, se nye kulturer, smake ny mat.. Til nå har vi ikke vært utenfor europa en gang, så vi har veldig mye spennende i vente! Håper vi kommer til et punkt hvor penger ikke er et problem. At vi får gode jobber og kan få oppfylle drømmen med å bygge hus. Bare det å føle at pengene virkelig strekker til og langt over det er en stor drøm. Og så vil jeg oppleve å være slank igjen! Er på vei å slanke meg, og jeg gelder meg helt vannvittig til å kunne kjøpe pene klær igjen og føle meg vakker! Så hadde det egentlig ikke gjort noe å vinne stort i lotto. Det hadde vært fantastisk Anonymous poster hash: d7ab5...20d
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #22 Skrevet 7. mai 2014 Vis jeg liksom skal dø relativt ung håter jeg at jeg rekker å : Få mitt eget barn. Adoptere fra et annet land. Aller helst Kenya eller Colombia. Bygge drømme huset. Drømmer om å stille ut en av hundene våre på cruft i England. Helst en egen avla hund. selv om det er mange håp å drømmer om framtiden håper jeg mest på å få de to barna jeg drømmer om gleder meg til å fylle ut adopsjons søknaden snart to år med nerve pirrende venting å se fram imot Anonymous poster hash: 3fa1a...668
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #23 Skrevet 7. mai 2014 Få et barn Bygge skoler eller jobbe på barnehjem i et annet land Bli fosterforeldre Få en hund til Anonymous poster hash: 61808...04d
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #24 Skrevet 7. mai 2014 Jeg håper å leve lenge med frisk kropp og klart hode. Ønsker at barna mine skal ha det godt og leve det livet de ønsker. Håper etterhvert å få jobben jeg har drømt om lenge og at jeg blir virkelig god innen mitt felt. Håper vi får tillatelse til å bygge hus på tomten vår:) Jeg er nok kjedelig siden jeg mest av alt ønsker meg udramatiske og gode hverdager. Anonymous poster hash: edf07...0be
chriss04 Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #25 Skrevet 7. mai 2014 Så morsomme ting dere kommer med, og mye forskjellig Selv ønsker jeg å: - se barna mine vokse opp, gifte seg, få egne barn. - gifte meg med mannen i mitt liv - kjøpe hus, bil, bli ferdig med utdanningen. - se Arsène Wenger og Arsenal på Emirates Stadium med mannen. (hans største drøm) - dra på safari og oppleve mange spennende dyr - svømme med delfiner - bestige et fjell i utlandet sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå