Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Har ikke smerter kontinuerlig, men de kommer av enkelte bevegelser. Mistenker selvsagt at det er ifm stram og øm nakkemusklatur, men fysj så ubehagelig det er, begynner jo og tenke på kreft og det som måtte være :-( Noen med samme erfaringer? Anonymous poster hash: 3e01f...71f
Chl85 Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Jeg føler ofte at det kan stramme seg foran på halsen, men det gjør jo ikke vondt da. Dro til legen og det viste seg at skjoldbruskkjertelen min var noe hoven, var ikke noe farlig, men ble sjekket for struma og andre ting i forhold til stoffskiftet Eller så er det bare muskler, he he. Like greit å ta en sjekk, da jeg ikke er noen lege;)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Legen kjente på halsen min og tok blodprøver av lymfene før jul, normale funn. Får ta det opp igjen med henne ved neste time nå som jeg er gravid. Hjelper sikkert ikke på, at jeg får og klemmer på disse stedene,hehe ;-) Anonymous poster hash: 3e01f...71f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har ofte stramme og vonde muskler foran på halsen. Sliter mye med nakke/skulder/hodesmerter. Anonymous poster hash: b9a13...0d5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har ofte stramme og vonde muskler foran på halsen. Sliter mye med nakke/skulder/hodesmerter. Anonymous poster hash: b9a13...0d5 Hvordan kjennes det ut da? Her er det akkurat som at det kommer en iling av og til, går fort over. Også kjennes det ut som at jeg får en slags krampe innimellom, ikke direkte vondt, men forferdelig ubehagelig Anonymous poster hash: 3e01f...71f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har ofte stramme og vonde muskler foran på halsen. Sliter mye med nakke/skulder/hodesmerter. Anonymous poster hash: b9a13...0d5 Hvordan kjennes det ut da? Her er det akkurat som at det kommer en iling av og til, går fort over. Også kjennes det ut som at jeg får en slags krampe innimellom, ikke direkte vondt, men forferdelig ubehagelig Anonymous poster hash: 3e01f...71f Har forresten samme problematikk som deg, med nakke og skuldersmerter, har hatt det i 10 år! Anonymous poster hash: 3e01f...71f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har ofte stramme og vonde muskler foran på halsen. Sliter mye med nakke/skulder/hodesmerter. Anonymous poster hash: b9a13...0d5 Hvordan kjennes det ut da?Her er det akkurat som at det kommer en iling av og til, går fort over. Også kjennes det ut som at jeg får en slags krampe innimellom, ikke direkte vondt, men forferdelig ubehagelig Anonymous poster hash: 3e01f...71f Har forresten samme problematikk som deg, med nakke og skuldersmerter, har hatt det i 10 år! Anonymous poster hash: 3e01f...71f Det verker veldig og er ømt når jeg trykker på det. Har ikke ilinger eller noe slags krampe. Hva med å ta seg en tur til osteopat el.? Kan jo hende det er noe som burde behandles, i alle fall siden du sliter med nakke/skuldersmerter? Jeg går til behandling 1 gang i uka. Anonymous poster hash: b9a13...0d5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har ofte stramme og vonde muskler foran på halsen. Sliter mye med nakke/skulder/hodesmerter. Anonymous poster hash: b9a13...0d5 Hvordan kjennes det ut da?Her er det akkurat som at det kommer en iling av og til, går fort over. Også kjennes det ut som at jeg får en slags krampe innimellom, ikke direkte vondt, men forferdelig ubehagelig Anonymous poster hash: 3e01f...71f Har forresten samme problematikk som deg, med nakke og skuldersmerter, har hatt det i 10 år!Anonymous poster hash: 3e01f...71f Det verker veldig og er ømt når jeg trykker på det. Har ikke ilinger eller noe slags krampe. Hva med å ta seg en tur til osteopat el.? Kan jo hende det er noe som burde behandles, i alle fall siden du sliter med nakke/skuldersmerter? Jeg går til behandling 1 gang i uka. Anonymous poster hash: b9a13...0d5 Har gått til fysio i alle år og hun sier at jeg må la være og ta sånn på halsen, da irriterer det bare mer, men klarer jo ikke la være til tider. hva gjør en osteopat? Anonymous poster hash: 3e01f...71f
Blondzilla Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 Jeg også det er fryktelig plagsomt. Nå skal det sies at jeg har hatt en sjelden form for struma som var svært smertefull. Jeg er frisk igjen nå, men tror at jeg spente meg sånn når jeg var syk at det på en måte har satt seg. Få legen til å kjenne på skjoldbruskkjertelen din.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Jeg også det er fryktelig plagsomt. Nå skal det sies at jeg har hatt en sjelden form for struma som var svært smertefull. Jeg er frisk igjen nå, men tror at jeg spente meg sånn når jeg var syk at det på en måte har satt seg. Få legen til å kjenne på skjoldbruskkjertelen din.Ja, jeg får få henne til og kjenne på den. Men da burde hun kanskje kjent det da hun først sjekket lymfene te ker jeg?! Er man ikke veldig Hovden på halsen når man har struma? Anonymous poster hash: 3e01f...71f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #11 Skrevet 6. mai 2014 Om du skjærer tenner/ biter tennene sammen i søvne kan du få slike plager. Jeg har hatt det selv. Kjentes ut som huden på halsen var for stram, og jeg kunne også få en voldsom hodepine av det. Anonymous poster hash: 54ed9...941
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #12 Skrevet 6. mai 2014 Om du skjærer tenner/ biter tennene sammen i søvne kan du få slike plager. Jeg har hatt det selv. Kjentes ut som huden på halsen var for stram, og jeg kunne også få en voldsom hodepine av det. Anonymous poster hash: 54ed9...941 Joda, alle mine muskulere plager i nakke, skuldre og rygg, samt at jeg biter tenner om natten, skulle vel si sitt! Smerter i eåselve nakken er for meg helt ok, vant til det, men det er bare så ubehagelig nå når det stråler fram mot stupehodet innimellom! Jaja, takker for svar dere :> Anonymous poster hash: 3e01f...71f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå