Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Vi har parabol nå. Betaler 6-700 kr i mnd. Jeg synes det er fryktelig mye, mens mannen hevder at det omtrent er det billigste på markedet. Jeg er helt blank, men synes det høres rart ut... Anonymous poster hash: 0cacc...4e2
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Har parabol fra canal digital og betaler 249,- i mnd. Vanlig "norgespakke" sommerhalvåret ber jeg de stanse signalene og da koster der 79,- i mnd Anonymous poster hash: 212c0...015
PrinsesseHengepupp Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Prisen kommer jo an på både leverandør og antall kanaler/type kanalpakker. Vi har rikspakken fra rikstv, koster 399 i mnd, og er etter min smak litt vel voldsomt. Men alternativet derfra ble litt magert, og det er kun de som kan levere her. Vanligvis koster grunnpakker 250-400 kr. Har man derimot fotball-sport-eller filmpakker inkludert raser hundrelappene fort avgårde.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Har parabol fra canal digital og betaler 249,- i mnd. Vanlig "norgespakke" sommerhalvåret ber jeg de stanse signalene og da koster der 79,- i mndAnonymous poster hash: 212c0...015 Stanse signalene? At dere ikke har tv i sommerhalvåret? Men må betale allikevel? Anonymous poster hash: 0cacc...4e2
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Canal digital parabol, grunnpakke. 299 pr mnd. Anonymous poster hash: 91edb...79d
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Har parabol fra canal digital og betaler 249,- i mnd. Vanlig "norgespakke" sommerhalvåret ber jeg de stanse signalene og da koster der 79,- i mndAnonymous poster hash: 212c0...015 Stanse signalene?At dere ikke har tv i sommerhalvåret? Men må betale allikevel? Anonymous poster hash: 0cacc...4e2 Ja, må betale likevel. De har ikke lov å stoppe NRK kanalene så lenge man betaler lisens, så en sum blir det. Men alle andre kanaler detter ut. Hvis jeg ikke skal betale noe må jeg si opp og reinstallere og det koster mer. Anonymous poster hash: 212c0...015
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Vi har også den pakken til 399 hos rikstv. Jeg syns det koster litt vel mye i mnd, men mannen vi ha det. Dere får det mye billigere enn 700kr i mnd altså! Med mindre dere må ha fotballpakker og sånt, det koster jo kjempemye. Snakk sammen og finn ut hvilken kanaler dere minimum vil ha. Så kan dere sjekke prisene og hvem som kan levere av de forskjellige leverandørene. Ps: 700 kr i mnd blir 8400 kr i året.. Med en pris på f.eks 399 som vi har, omtrent halverer du kostnaden! Anonymous poster hash: ae19d...604
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå