petite fleur Skrevet 6. mai 2014 #26 Skrevet 6. mai 2014 Jeg hadde sånn til begge barna mine, kjempepraktisk + at ungene satt så rolig og trygt i den. Jeg solgte den første stolen jeg hadde fordi jeg skulle ikke ha flere barn, så jeg måtte kjøpe en ny til andremann. Vil absolutt anbefale en slik stol
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #27 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har til og med en sånn liggende badestol jeg, siden minsten vokste ut av balja når han var 2 måneder. Da lå han i spenn nedi der. Så da må han bade i det store badekaret, og da er det fint å slippe å sitte bøyd med hånda under nakken på gutten hele den tiden han bader. Han er nå 4 måneder og bader i tillegg sammen med mellomste på 2 år, og det er veldig stas for de begge to. Da er det greit å bare kunne legge hånda over magen hans mens han får sprelle fritt, framfor å holde under nakken. Kan godt se for meg at jeg vil ha en sånn badestol for sitting også, når den tid kommer om ikke så lenge. Anonymous poster hash: 54a59...b05
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #28 Skrevet 6. mai 2014 Slike badestamoen er livsfarlige! Vi har med sugekopper under men alikavel har den kolvet bare barnet lener seg litt fremover eller bakover med litt "sleng" som de ofte får ivrig/dårlig balanse og da har barnet falt med hodet i vann (enda jeg Max har 10-15 cm vann) og det tar faktisk noen sekunder før man får vrikket babyen opp og ut av stolen / bikke opp stolen igjen !!! Anonymous poster hash: 2fffd...0d6
Elsker livet Skrevet 6. mai 2014 #29 Skrevet 6. mai 2014 Slike badestamoen er livsfarlige! Vi har med sugekopper under men alikavel har den kolvet bare barnet lener seg litt fremover eller bakover med litt "sleng" som de ofte får ivrig/dårlig balanse og da har barnet falt med hodet i vann (enda jeg Max har 10-15 cm vann) og det tar faktisk noen sekunder før man får vrikket babyen opp og ut av stolen / bikke opp stolen igjen !!! Anonymous poster hash: 2fffd...0d6 Kanskje noen. Vår var et eget kapittel å få løs fra badekaret etter bruk. Ingen fare for at den skulle velte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå