Gå til innhold

Hadde dere badestol til deres baby? (en slik de sitter i fra ca.6 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer dette til jenta vår. Mest pga at hun da kan bade sammen med storbror i badekaret. Tenkte aldri på dette til eldste da jeg ikke så helt behovet den gang, men nå tenker jeg at det kan være litt gøy for dem å bade sammen :)

Er det verdt pengene med en slik stol, eller synes dere det var bortkasta penger?

Anonymous poster hash: ad386...b13

Fortsetter under...

Skrevet

Aldri brukt. Mine har badet sammen siden minste kunne sitte selv. Skjønner ikke hva man skal med en sånn stol.

Anonymous poster hash: 07930...afa

Skrevet

Tenker at de sitter tryggere med en slik stol.

HI

Skrevet

Hadde det ikke sist, men har tenkt å ha det denne gangen. Greit å ikke måtte sitte å holde i ungen hele tida.

Skrevet

Du må jo være der med dem og passe på hele tiden, så da spiller det vel ingen rolle? Hva er da tryggere med en stol?

Skrevet

Jeg var ikke ute etter en diskusjon her.

Selvsagt er det tryggere med en stol når eldstemann på 4 år sitter sammen med henne, han kan plutselig finne på å reise seg brått slik at hun kan minste balansen- altså, masse småting som gjør at jeg synes det virker tryggere. Hun er jo bare 6-7 mnd.

Og selvsagt sitter jeg jo og passer på.

HI

Annonse

Skrevet

Hadde ikke, og skal heller ikke anskaffe en.

Skrevet

Nå ga du meg en god ide :) Det vil jeg kjøpe om noen mnd! Takk for tips! :)

Var ikke akkurat det du spurte etter men :P

Skrevet

Men om hun mister balansen, blir hun jo bare våt?

Skrevet

Jeg hadde til yngste. Den var gull verdt. Da kunne jeg feks vaske håret til eldtemann uten å holde en smårolling i den ene hånda.. storebror syntes det var stor stas å ha passasjer i badekaret som han kalte det:-)

Anonymous poster hash: 93634...772

Skrevet

Hadde til tvillingene, eneste måten jeg kunne bade begge samtidig.

Anonymous poster hash: 69b5d...428

Skrevet

Ja, hadde. Spesielt praktisk når man har flere barn. Da kan man gjerne styre med den ene mens den andre sitter tryggere. I tillegg er det veldig deilig å slippe å holde babyen så de ikke skal velte når den sitter i badekaret. Kjøpte den på ebay og fikk den til halv pris i forhold til norske barneutstyrsbutikker.

Skrevet

Ja, hadde. Spesielt praktisk når man har flere barn. Da kan man gjerne styre med den ene mens den andre sitter tryggere. I tillegg er det veldig deilig å slippe å holde babyen så de ikke skal velte når den sitter i badekaret. Kjøpte den på ebay og fikk den til halv pris i forhold til norske barneutstyrsbutikker.

Hva søkte du etter på ebay?

HI

Annonse

Skrevet

Men om hun mister balansen, blir hun jo bare våt?

Våt?

Fare for å slå seg i badekaret også, vel?

HI

Skrevet

Har ikkje hatt, og skal heller ikkje ha.

Skrevet

Har til min. Da får jeg hendene mer eller mindre fri til å vaske henne.

Anonymous poster hash: 69f82...c64

Skrevet

HI

Det husker jeg ikke, er mange år siden. Men nå søkte jeg på bath baby chair og fikk opp blant annet denne til ca. 170 kr. http://www.ebay.com/itm/NEW-infant-baby-safety-Bath-chair-Tub-Ring-seat-by-KETER-Brand-green-blue-pink-/221404253911?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item338cb8ced7

Skrevet

For oss var det verdt hver eneste krone!

Men situasjonen her var litt annerledes enn din da.

Jeg har en sønn som alltid har hatt vannskrekk,å når han satt oppi den stolen så følte han seg trygg i vannet å begynte faktisk å kose seg med å bade! :)

Jeg kommer defintivt til å kjøpe en til nestemann også :)

Skrevet

HI

Det husker jeg ikke, er mange år siden. Men nå søkte jeg på bath baby chair og fikk opp blant annet denne til ca. 170 kr. http://www.ebay.com/itm/NEW-infant-baby-safety-Bath-chair-Tub-Ring-seat-by-KETER-Brand-green-blue-pink-/221404253911?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item338cb8T

Tusen takk for svar :)

Har aldri brukt ebay frem til nå, men kanskje jeg bare skulle bestilt her da :)

HI

Skrevet

HI

Det husker jeg ikke, er mange år siden. Men nå søkte jeg på bath baby chair og fikk opp blant annet denne til ca. 170 kr. http://www.ebay.com/itm/NEW-infant-baby-safety-Bath-chair-Tub-Ring-seat-by-KETER-Brand-green-blue-pink-/221404253911?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item338cb8T

HI

Ebay er fantastisk når en har satt seg inn i hvordan det fungerer. Skaff deg paypal om du ikke har det, og meld deg gjerne inn i en ebaygruppe på facebook for råd og tips.

Skrevet

Jeg tenkte akkurat som deg og kjøpte til nr 2, men ungen ble hysterisk og nekta å sitte i den, så det var det mest ubrukelige jeg anskaffa.

Skrevet

HI

HI

Ebay er fantastisk når en har satt seg inn i hvordan det fungerer. Skaff deg paypal om du ikke har det, og meld deg gjerne inn i en ebaygruppe på facebook for råd og tips.

Hvordan funker Paypal da? Hehe...huff, er så lite inni denne dataverden :P

Ikke så ofte jeg beveger meg innpå her heller ;)

HI

Skrevet

Nei, jeg har ikke hatt og har ikke følt behovet. Eldste og yngste badet sammen fra et par måneder før yngste kunne sitte og det gikk helt fint uten stol og selvsagt enda bedre nå som yngste sitter selv. Har alltid hatt sklimatte i badekaret som de sitter på for at de ikke skal gli.

Anonymous poster hash: f912b...dfb
Skrevet

Hvis du er med i sånn kjøp og salg gruppe på Facebook kan du jo høre om noen selger der. Jeg kjøpte en brukt til 50kr, syns det var veldig greit da sønnen min var litt treg motorisk, men elsket å bade! Da slapp jeg å holde han i badekaret hele tiden:):)

Anonymous poster hash: fcfa0...173

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...