Gå til innhold

Kan noen erfarne flotte damer hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Jeg har testet positiv på graviditetstester, men er veldig usikkert om jeg er i uke 5 eller i uke 10 (om det telles slik) saken er vi har vært prøvd en stund og det er blitt tatt mange tester som har vært negativ, og ble skuffet hver gang. Mars mnd bestemte jeg meg for å IKKE teste, og i stede bare vente å se om mensen kom. Telte ikke dager og sletta eggløsningsappen på telefonen, skulle liksom slappe mer av rundt dette :) men merket når eggløsning var å tenkte sånn Ca ut når mensen skulle komme. Jeg fikk "mensen" eller veldig små blødninger i 3 dager, tenkte jaja da fikk vi det ikke til likevel og nå er syklusen helt på bærtur : ) så nå i april når jeg forventet mensen, (telte ikke dager) så kom det ingen blødninger, og jeg testet positivt :) kan jeg da ha blitt befruktet i mars allerede...??

Anonymous poster hash: 41bfa...169

Fortsetter under...

Hvor mye blødde du da? Og hvor mye pleier det å være? Stor forskjell? I så fall kan det kanskje være at du ble gravid i mars.

Har du vært gravid før? Hadde du noen gravidetegn? He he, for meg hadde det vært helt utenkelig å ikke merke at jeg var gravid fordi jeg blir kvalm, men du er kanskje en av de heldige som ikke kjenner noe? Eller har tegnene på graviditeten kommet den siste tiden? I så fall tipper jeg at du ble gravid i april.

Det letteste er nok å ta ultralyd for å sjekke. Event sjekke hcg nivå men der er det jo store forskjeller. Men er de veldig lave så er det vel en god indikasjon på 5 uker og ikke 10.

Lykke til. Er du 10 uker så sees vi på desemberbarna. 😊

Annonse

Jeg har alltid en sånn liksomblødning en uke før mensen skulle ha kommet og innbiller meg at jeg da ikke er gravid... Så det kan godt være at blødningen din ikke var en menstruasjon men en såkalt festeblødning da egget festet seg. Gratulerer så mye uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...