Gå til innhold

Vurderte abort med nr 4, men viser seg at de er 2 :-/

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi er den "klassiske" familien med mine, dine, våre barn, med altså 3 barn til sammen.(100% hos oss alle sammen)

Dette skaper en haug med utfordringer, da de to største ikke går så godt overens, og en av dem har spesielle behov med spesped osv..

Fant ut at vi var gravid med nr 4, og fikk panikk og undret over hva vi skulle gjøre., da vi begge er i 100% jobb og sliter rett og slett med å få dagene til å fungere normalt. Vi er kjempesliten nesten 24/7, men har litt avlastning av min mor innimellom.

Bestilte time til gyn og fikk vite at det var to foster der. Enda mer panikk!!

Hvis vi vurderte abort ved 1 barn, hva gjør vi da med to??

Gjør ting vanskeligere både ene og andre veien. Jeg har bestandig vær imot abort, og synes det skal være veldig ekstremt før man tar dette. Når jeg sitter i denne situasjonen selv, blir jeg både kvalm og uvell ved tanken, men jeg ser rett og slett ikke hvordan vi kan greie dette?

En ting er sikkert, jeg må slutte å jobbe, og dette har vi rett og slett ikke økonomi til, så økonomien er også et vesentlig stort problem.

Er forresten i uke 10.

Er det noen som har opplevd lignende?

Har man rett på noe hjelp/stønad i det offentlige?

Tar de evt abort på samme måte som hvis det var 1?

Anonymous poster hash: a2ef2...3bb

Fortsetter under...

Jeg er også mot abort etter at jeg har fått 2 barn i voksen alder, men en slik situasjon som du er ville jeg som du opplevd som ekstrem. Dumt at du er kommet så langt og sett evt. 2 levende foster. Dette gjør det mer vanskelig...har du lyst på flere barn eller ikke? Jeg tok abort en gang fordi jeg var ikke klar og egoistisk. Har ikk angret på det senere

Anonymous poster hash: 590a4...89d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...