Gå til innhold

Tips til babyseng/krybbe/vugge i stua?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen !

Lurte på om noen av dere har tips til hva babyen kan sove i i stua? Kommer jo selvfølgelig til å ha en sprinkelseng eller krybbe av noe slag på soverommet våres, som den lille kan sove i om natten men hvordan løsninger skal dere ha i stua? Vogna kan bli vanskelig i å med at stua er i 2 etg, ellers ville jeg brukt den, men ser ikke for meg at jeg gidder å drasse den med meg opp hver gang. 

Venter min første om noen mnd, og er helt blank! Vil heller ikke risikere å kjøpe noe som ikke blir brukt... Tenkte kanskje noe alla Leander vugge eller bare en vanlig "lekegrind" som man hever den første tiden, men blir så usikker...

Noen med tips ? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144139447-tips-til-babysengkrybbevugge-i-stua/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lånte ei vugge som ikke ble brukt. Eller- pus forelsket seg i den og lå der. Vi hadde som regel vognbagen i sofaen. Det fungerte fint.

Denne gangen skal jeg prøve meg med vugga i stua igjen. Ser for meg at det ikke vil fungere like bra med vognbagen i sofaen denne gangen nå når storesøster har blitt en klatremus. Ofte opp og ned av sofaen.

Dere kan jo vente til etter fødsel med å ordne "stueløsningen?" Lettere å se behovet når babyen har kommet :)

Babynest!! Det brukte vi både i stua og på soverommet. Da kunne hun ligge inntil oss på sofa/i senga, samtidig som hun liksom lå litt beskytta. Helt genialt<3

Anonymous poster hash: 063d0...4f6

Nå føler jeg meg en smule dum men hva er babynest? :)

Annonse

Moses kurv med stativ el leander vugge med el uten stativ er kjempe fine alternativer, og masse av dem på finn.no !

Sist brukte jeg også baggen til vognen. Denne gang er det leandervugge med stativ.

Ett baby nest er en liten sydd seng med god polstring rundt hele kroppen til barnet! En slik en tenkte jeg å sy! Men også disse får man kjøpt... også på finn😉! Google babynest så ser du hvor søte og praktiske de er!

Lykke til!

vi skal ha babynest når lille ligger i sofaen osv, men vi vil ha moseskurv. liten pen og lett å flytte på :)

Ja jeg har også veldig lyst på Moseskurv, den er så søt! Noen som vet hvor man kjøper den og hva den koster?

vi skal ha babynest når lille ligger i sofaen osv, men vi vil ha moseskurv. liten pen og lett å flytte på :)

Ja jeg har også veldig lyst på Moseskurv, den er så søt! Noen som vet hvor man kjøper den og hva den koster?

Vet den finnes flere steder, barnas hus for eksempel. Den koster nok over 2000 hvis du vil ha stativ med. pluss-minus. Tror også lilleprinsen har den. mellom 1000-1600 for bare kurven tror jeg. Men du må jo ikke ha stativet :)

Det ligger mange på finn.no, se der :) Både private brukte og butikker som har lagt ut der. Kan spare endel på å kjøpe brukt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...