Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 jeg er i uke 26 og nå blør jeg litt. ikke mye. det kommer 5-6 dråper på papiret av gangen. jeg kjenner babyen sparke som normalt og har ikke noe mer vondt en normalt. ville dere gjort noe med det? Anonymous poster hash: 47125...32f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Ville ha sjekket det hadde det vært meg ihvertfall. Bedre med en ekstra sjekk enn å gå å lure på om det kan være noe galt! Hadde ringt sykehuset. Anonymous poster hash: 4b748...0ea
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Hadde også ringt sykehuset/føden. Det er slettes ikke sikkert at det er noe alvorlig noe, men greit å få sjekket det opp! Anonymous poster hash: 5678f...fc8
TanteTroll Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Jeg ringte sykehuset i går ang en blødning jeg ikke var helt sikker på hvor kom fra, så jeg ville ringt. La dem vurdere om det er behov for en ytterligere sjekk.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Hei! Har du kontaktet sykehuset? Får jeg spørre om hvordan det gikk? Lykke til! Anonymous poster hash: e9d8e...5c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå