Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi hadde det veldig fint sammen i en periode etter at den værste kvalmen ga seg og jeg begynte å bli i form igjen. men nå føler jeg at det er vanskelig mellom meg og kjæresten.

det begynte for noen uker siden, jeg har lenge hatt vondt i ryggen og jeg tror han er lei av at jeg aldri fungerer normalt. men han   føler nok også at han ikke kan si det. for jeg gjør sliter jo ganske mye for at vi skal få en baby. han ble så glad når jeg orket å ha sex igjen og vi hadde en del sex. men det var bare klaging om at vi ikke hadde mer. selv om jeg følte at jeg hadde sex masse når jeg ikke en gang hadde spesielt lyst. (det pleier å være jeg som har mest lyst av oss). det toppet seg her om dagen, da jeg ikke ga han noen respons og han bare fortsatte og klå og tafse og ha sex med meg. jeg tenkte etter på at sånn gidder jeg ikke, han får leke med seg selv i stedet.

han føler nok at han aldri er god nok, siden jeg aldri har lyst på han.

nå er det til og med vanskelig for meg å kose med han, på grunn av vond rygg og når jeg ligger intil han og han holder rundt meg så får jeg nesten ikke puste.

når jeg er nok litt avvisende, fordi alt bare er slitsom og jeg vil bare være i fred.

snakker jeg til han så får jeg svar i form av ett ord. så jeg gidder nesten ikke snakke med han.

føler vi har kjørt oss litt fast og jeg bare gleder meg til han drar på jobben...

hva gjør dere når ting låser seg litt med kjæresten?

Anonymous poster hash: fedd8...12e
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144139405-samliv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke ut som om dere er kjærester lengre. Kanskje dere må prøve å prioritere å være kjærester. Gå ut å spise middag så ingen av dere trenger å lage maten, hold i hendene mens dere ser en film, å bare være sammen. Hvis forholdet bare er basert på sex så er det jo ikke mye verdt. Du bør også fortelle ham hva du føler direkte. Hvis du ikke får noe respons så spør han hvorfor han ikke svarer skikkelig, og spør han hva han føler.

Anonymous poster hash: 0c9ad...e3b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144139405-samliv/#findComment-146343293
Del på andre sider

Samliv og kjæresteliv er jo mer enn sex som innlegget over her sier. Han bør få seg en realitetssjekk dersom det er sånn at han er lei av at "ingenting fungerer" hos deg. Det er så mye kos og nærhet man kan, og bør, gjøre som ikke nødvendigvis skal føre til sex. Han burde kanskje begynne med å gi deg noen gode massasjer for den vonde ryggen?

Om dere har kjørt dere helt fast, kan dere snakke gratis med en familieterapaut på familievernkontoret. Det kan være en god investering for livet deres sammen videre. Om sexlivet er vanskelig nå, kan det faktisk bli enda vanskeligere når du blir høygravid, og etter fødsel. Jeg klarte ikke penetrering under sex på nesten 6 måneder etter fødsel pga. vonde sting. Det var ikke bare enkelt verken for meg eller typen. I tillegg kan lysten bli dempet av lite søvn og et lite vesen som krever oppmerksomhet døgnet rundt. Høres ikke ut som han er helt rustet for det enda? Er det deres første barn?

Håper han er villig til å lytte til deg. Ikke gi opp! Han har nok rom i seg til å endre seg mer enn du tror....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144139405-samliv/#findComment-146345232
Del på andre sider

Livet endrer seg ganske kraftig når en får barn, amming på natten og nattevakt pleier ikke akkurat å være magisk for sexlivet. Også etter ett ganske sårt underliv etter første fødsel, klarte jeg ihvertfall ikke noe sex, det var bare vondt (forløst med tang og klippet).

Kanskje han ikke har helt skjønt/ tenkt igjennom hvordan det blir når babyen kommer? Støtter at dere skulle tatt en prat med familievernkontoret. Det er en investering for forholdet å kunne prate sammen, for det blir vanskeligere med lite søvn og overskudd.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144139405-samliv/#findComment-146351694
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...