Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Noen som har noen tips? Min mamma som lever og ånder for strikking og hekling har bursdag (rundt tall) og jeg aner ikke hva jeg skal finne på, men strikketing trenger hun jo alltid. Lurer på om jeg leste om noen strikkepinner i bambus eller noe sånt en gang, noen som vet om slikt er å få tak i? Eller andre gaveideer? Anonymous poster hash: 20001...f78
Gustav Klitt Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Bambus og karbon Jeg er bambus-frelst. Hvis du har en strikkebutikk i nærheten, kan du jo snakke med de som jobber der? Vet ikke om steder som Tjorven og Bentes Boutique har nettbutikk, men det er det jo bare å google
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Knitpro strikkepinner. Tre, plast eller metall. Anonymous poster hash: c45a5...02e
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Hva med et sånt sett som dette, er det noe en strikkeglad kunne blitt glad for? http://www.martehelgetun.no/butikken-min/pinner/pinneskrin-og-cubics-sett/ Sto at det å strikke med firkantede pinner gav et bedre grep, noe alle, men spesielt de med leddplager satt stor pris på. Det hadde passet perfekt til denne mottageren som sliter med litt revmatisme også i fingrene... Ellers takker jeg for råd og skal forhøre meg i strikkebutikken også som dere anbefaler. Jeg er nemlig helt grønn på dette, har ikke strikket annet en enn skjev grytelapp på skolen en gang ; HI Anonymous poster hash: 20001...f78
Leselyset Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Dette settet kunne nok vært toppers da ja Har selv anskaffet meg dette, har mye smerter i håndledd og fingre. Trodde strikketiden min var over, men nå klarer jeg det igjen, uten store ekstra smerter
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Her jeg bor er det populært med gavekort på strikkebutikken Da kan hun kjøpe det hun trenger, noe ekstra fint garn eller annet. Anonymous poster hash: fcdb5...789
Gjest mphs Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Hva med et sånt sett som dette, er det noe en strikkeglad kunne blitt glad for? http://www.martehelgetun.no/butikken-min/pinner/pinneskrin-og-cubics-sett/ Sto at det å strikke med firkantede pinner gav et bedre grep, noe alle, men spesielt de med leddplager satt stor pris på. Det hadde passet perfekt til denne mottageren som sliter med litt revmatisme også i fingrene... Ellers takker jeg for råd og skal forhøre meg i strikkebutikken også som dere anbefaler. Jeg er nemlig helt grønn på dette, har ikke strikket annet en enn skjev grytelapp på skolen en gang ; HI Anonymous poster hash: 20001...f78 Jeg hadde i alle fall blitt veldig glad for et slikt sett Masse fine strikkeoppbevaring her: http://www.strikkenett.no/butikk/vesker-oppbevaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå