Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Del Skrevet 5. mai 2014 gutten min har ganske høy rist, og er kraftig over føttene. Når jeg skal finne sko til han må jeg kjøpe ganske stor str, men da blir de og alt for lange. Skoene blir uansett ikke noe god å ha på, og kommer heller ikke skikkelig på. Noen som har tips til sko eller noen gode tøfler som han kan bruke? Han er 12 mnd. Hørte noen som snakket om noen tøfler som heter snoz eller noe.. men når jeg googlet det på forskjellige skrivemåter kom det ingen sko opp. Takk for svar Anonymous poster hash: d65a5...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktoberbabyen Skrevet 5. mai 2014 #2 Del Skrevet 5. mai 2014 Sko må du nesten bare prøve i forskjellige butikker, men hva angår tøfler har vi forelsket oss i disse: http://www.ebay.com/itm/251159090913?var=550184665954&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Føttene får bevege seg fritt, alle musklene blir trent opp, som om de gikk barbent, men de er ganske sklisikre og holder bena varme uten at de blir klamme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Del Skrevet 5. mai 2014 takk for tips! Anonymous poster hash: d65a5...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå